اضافه شدن بخش اعلانیه‌ها به ویندوز فون، در تصاویر فاش شده

یک‌شنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۳
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد که بالاخره بخش اعلانیه‌ها (Notifictions Center) به ویندوز فون اضافه می‌شود. جدیدا تصاویری از نسخه جدید ویندوز فون به بیرون درز کرده که این موضوع را اثبات می‌کند.
تبلیغات

در سال 2012، مشخص بود که مایکروسافت در زمان‌بندی خود اشتباه کرده و به اصطلاح زمان کم آورده است. به همین خاطر عملیات توسعه ویندوز فون 8 را با سرعت هر چه تمام تر انجام داد و آنچا که مسلم است، در هنگام عجله نمی‌توان آن دقت و کیفیت لازم را فراهم کرد. نکته عجیب تر این بود که سیستم‌های عامل قبل از ویندوز فون 8 همگی دارای بخش اعلانیه‌ها بودند و این برای کاربران این سیستم عامل جدید یک مشکل محسوب می‌شد.

همانطور که در این تصاویر می‌بینید مایکروسافت تصمیم دارد در نسخه بروز رسانی شده از سیستم عامل موبایلش، این بخش را به طور کامل اضافه کند تا دل کاربران عصبانی خود را بدست بیاورد.

winphone8.1screen

در این تصاویر همچنین به نظر می‌رسد که رابط کاربری نیز دستخوش تغییرات جزئی شده است. همچنین بهبودهایی نیز در بخش چندوظیفه‌ای صورت گرفته است که شامل اضافه شدن گزینه‌ای برای بستن اپلیکیشن‌ها در این بخش می‌باشد.

یک نکته جالب دیگر نیز در بین این تصاویر وجود دارد و آن اضافه شدن کلمه deltaBLUE انتهای نام اپلیکیشن Here Drive است که شایعه عرضه ویندوز بلو را بیش از پیش تقویت می‌سازد. که به احتمال زیاد همان نسخه 8.1 از ویندوز فون خواهد بود.

مایکروسافت برنامه ریزی خود برای امسال را قبلا اعلام کرده و گفته که بعد از عرضه یک بروزرسانی جامع بر روی ویندوز 8، ویندوز فون 8 را نیز بروزرسانی کرده و ارتقاء خواهد داد؛ البته به نظر می‌رسد که به این زودی‌ها شاهد این اتفاق نخواهیم بود. تنها امید، می‌تواند این باشد که مایکروسافت این بروزرسانی را تا قبل از شروع سال 2014 انجام دهد.

نظر شما چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات