تلفن 6.5 اینچی توگاری سونی با نام Xperia ZU و صفحه نمایش 1080p وارد بازار خواهد شد

جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
امروز سونی نظر همگان را به کنفرانس ویژه خود که قرار است در 4 تیرماه برگزار گردد، جلب کرد. بسیاری معتقدند که تمرکز سونی در این کنفرانس به فبلت 6.5 اینچی جدید این شرکت اختصاص داده خواهد شد؛ فبلتی که قرار است با اپتیموس جی پرو ال جی یا گلکسی نوت 3 سامسونگ یا Ascend Mate هواوی به رقابت بپردازند. حال VR-Zone گزارش کرده که فبلت سونی با نام مدل Xperia ZU عرضه خواهد شد.
تبلیغات

آیا بالاخره سونی فبلت پر سروصدای خود که از آن با نام توگارای یاد می‌‌شد را در کنفرانس برلین معرفی خواهد کرد؟ وب سایت VR-Zone این موضوع را تأیید کرده و گفته است که فبلت نهایی سونی با نام اکسپریا ZU روانه بازار خواهد شد. این وب سایت نیز وجود صفحه‌نمایش 1080p را تأیید کرده و اضافه کرده که این صفحه‌نمایش از فناوری خاص Triluminous سونی که برای نمایش هرچه بهتر و دقیق‌تر رنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، پشتیبانی خواهد کرد.

این وب سایت معتقد است که بر خلاف اخبار پیشین که به دوربین 13 مگاپیکسل برای این تلفن اشاره داشتند، توگاری به یک دوربین 8 مگاپیکسل با سنسور Exmor RS سونی تجهیز خواهد شد.

از دیگر مشخصات منتسب به توگاری می‌توان به وجود یک پردازنده ساخت کوالکام که یا Snapdragon 800 یا 600 خواهد بود، اشاره کرد.

بسیاری معتقدند که این تلفن همچون اکسپریا Z، ضد آب نیز خواهد بود.

شما شانس موفقیت توگاری درمقابل گلکسی نوت 3 را چقدر می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات