آگهی تلویزیونی اپل برای آيپد ۲: تمرکز روی راحتی کار

چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۱
مطالعه 1 دقیقه
Apple در آگهی تلویزیونی iPad 2 قصد دارد به مخاطب خود موضوعی را اعلام کند که ممکن است بسیاری از استفاده کنندگان این تبلت آن را قبول داشته باشند و آن هم راحتی کار و استفاده آسان از iPad 2 در مقایسه با تبلت های رقیب است. در ادامه این ویدئو 30 ثانیه ای را مشاهده خواهید کرد.
تبلیغات

اپل در این آگهی تبلیغاتی تمرکز خود را بر راحتی کار با iPad 2 گذاشته است و آن را با اهمیت تر از مشخصات سخت‌افزاری نشان داده است. اپل باور دارد که: "تکنولوژی به تنهایی کافی نیست، سریع‌تر، باریکتر و سبک تر بودن، قابلیت‌های خوبی هستند ولی زمانی که فناوری راه را باز کند، همه چیز لذت بخش و حتی سحرآمیز خواهد شد. "

به نظر می‌رسد اپل در این راه موفق بوده است چون تبلت های رقیب iPad 2 مانند Galaxy Tab یا Motorola Xoom با مشخصات سخت‌افزاری بهتر، هرگز به اندازه iPad 2 فروش نداشته اند و برای خریدشان چنین صف های تشکیل نشده است.

اگرچه وضوح تصویر نمایشگر iPad 2 پایین‌تر از Xoom است و پردازنده اصلی آن نیز به نظر ضعیف تر می‌رسد ولی از نظر GPU یا قدرت گرافیکی از Xoom قوی تر است.

منبع: PC World

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات