اپل تایید کرد: نطق اصلی کنفرانس WWDC روز دوشنبه 20 خرداد ماه برگزار می‌شود

جمعه ۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۳:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
در یک اقدام تعجب‌آور، امروز کمپانی اپل تایید کرد که کنفرانس سالانه بین‌المللی توسعه‌دهندگان (WWDC) که محبوب‌ترین و پرطرفدارترین از نوع خود در جهان است، روز دوشنبه بیستم خرداد‌ماه امسال در مرکز «Moscone» در سانفرانسیسکو برگزار خواهد شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

امروز اپل به صورت رسمی تاریخ و محل برگزاری  WWDC 2013 را اعلام کرد. اگر احیانا با این وضعیت نابسامان دلار پول هنگفتی به دستتان رسیده و قصد دارید در این کنفرانس شرکت کنید بهتر است در تصمیمات خود تجدید نظر کنید زیرا همانطور که در زومیت خواندید تمامی بلیط‌های کنفرانس امسال اپل ظرف کمتر از 3 دقیقه به فروش رفتند و دیگر جایی برای نفس کشیدن در داخل «Moscone» که بزرگترین سالن اجتماعات در سراسر سان‌فرانسیسکو است وجود نخواهد داشت که این به خودی خود یک رکورد محسوب می‌شود.

اپل هنوز برنامه‌ها و سخنرانان امسال را معرفی نکرده ولی نباید از شایعات گذشت؛ طبق شایعات و اطلاعات درز کرده از اپل، گویا طبق روال همه ساله مدیرعامل اپل، «تیم کوک» آغازکننده نطق اصلی خواهد بود و در طول مراسم مدیران و معاونین ارشد نیز وی را همراهی خواهند کرد.

در مورد برنامه ها و محصولات جدید نیز شایعاتی وجود دارند که اپل قرار است در کنفرانس امسال نسخه جدیدی از سیستم‌های عامل خود را معرفی کند که برای کامپیوترهای مک این کمپانی احتمالا نسخه 10.9 از OSX و برای گجت‌های هوشمند نسخه iOS 7 خواهند بود.

انتظار می‌رود در این کنفرانس از مک بوک‌های بروز شده به پردازنده Haswell پرده برداری شود.

نظر شما در مورد کنفرانس امسال اپل چیست؟ آیا اپل به غیر از سیستم‌عامل، محصول جدیدی را که همگان انتظارش را می‌کشند معرفی می‌کند؟ نظر شما در مورد WWDC امسال چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات