تلفن هونامی سونی از سنسور 2/3 اینچی برخوردار است

پنج‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۶
مطالعه 2 دقیقه
سایبر-شات سونی جزو محبوب‌ترین‌ برند ها در بازار دوربین‌های عکاسی است، چندی پیش شایعه شد که بخش دوربین‌های عکاسی سایبر-شات سونی طی یک همکاری نزدیک با بخش اکسپریا این شرکت نسبت به طراحی یک تلفن به نام هونامی اقدام نموده‌ است؛ تلفنی که مجهز به دوربین خارق‌العاده 20 مگاپیکسلی بوده و قرار است به یکی از برترین‌های دنیای موبایل بدل شود. امروز نیز یک شایعه جدید در رابطه با این تلفن منتشر شده و در آن به سنسور بسیار بزرگ 2/3 اینچی اشاره شده است.
تبلیغات

تلفن هونامی در واقع تلفن سایبر-شات سونی است. از این محصول با عنوان دوربین-تلفن نیز یاد می‌شود. شاید بهتر باشد آن را یک دوربین عکاسی اندروید با قابلیت برقراری تماس تلفنی بدانیم. اما مشخصات فنی که به هونامی نسبت داده می‌شوند، فوق‌العاده قوی است و اگر این شایعات به حقیقیت بپیوندند شاهد یک محصول کاملا متفاوت از سونی خواهیم بود.

هرچند هنوز نمی‌دانیم که تلفن Sony H2 چه زمانی روانه بازار خواهد شد اما اطلاعاتی از طریق وب سایت Sony Alpha منتشر شده که در آن‌ به یک سنسور بسیار بزرگ 2/3 اینچی به همراه فلش زنون اشاره شده است. در این تلفن برند Cyber-Shot سونی نیز ذکر خواهد شد. جالب است بدانید که در این گزارش آمده که تلفن هونامی سونی همچون دوربین RX100 سونی، قابلیت کنترل دستی (Manual) را دارد. دقیقا معلوم نیست که منظور از کنترل دستی امکان کنترل دوربین از طریق کنترل فیزیکی خارجی است یا روش دیگری برای کنترل دوربین این تلفن در نظر گرفته شده است.

از نظر مشخصات سخت افزاری گفته می‌شود که هونامی مجهز به پردازنده Snapdragon 800 با 4 هسته 2.3 گیگاهرتزی، باتری 2700 میلی آمپر ساعت و دو گیگابایت حافظه رم است. صفحه نمایش 5 اینچ آن نیز دارای رزولوشن 1080p است تا بتواند از این جنبه نیز با گلکسی اس 4 و وان رقابت کند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سونی قادر به ارائه یک تلفن انقلابی است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات