ایکس باکس وان: مایکروسافت از نسل تازه‌ی کنسول‌های بازی مبتنی بر تلویزیون پرده برداری کرد [بروز شد]

سه‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که هم‌اکنون تیم زومیت سخت مشغول پوشش کنفرانس ایکس باکس است، با مقاله‌ای کوتاه پیرامون نسل آتی کنسول‌های بازی شرکت مایکروسافت در خدمت شما هستیم. بالاخره پس از ماه‌ها صبر و شایعات فراوان امشب از نسل تازه‌ی کنسول‌های بازی ایکس باکس با نام «ایکس باکس وان» پرده‌برداری شد که تمرکز ویژه‌ای بر تلویزیون‌ها دارد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

سخنگویان مایکروسافت که در مقر این کمپانی در ردموند، پذیرای اصحاب رسانه بودند، ایکس باکس وان را نسل آتی کنسول‌های بازی نامیده و آن را ابزاری همه فن حریف دانستند که قرار است بازی دوستان را در اقصی نقاط جهان با خود همراه کند.

در همین رابطه دان ماتریک، کارشناس مایکروسافت، از دسته‌ی بازی جدید این کنسول نیز پرده‌برداری کرد. گفتنی است ایکس باکس وان شباهت زیادی به گیرنده‌ها تلویزیون دیجیتالی (ست‌تاپ باکس) داشته و برای انجام بازی‌های ویدئویی بیش از گذشته بر قابلیت‌های تلویزیون تکیه دارد.

گیمرها می‌توانند با بهره از قابلیت «ایکس باکس آن» (Xbox on) سخت‌افزار را روشن کرده و در محیطی شبیه به سیستم‌ عامل ویندوز 8 اقدام به اجرای بازی‌های مورد علاقه خود کند. منتظر اخبار تکمیلی از کنسول بازی جدید مایکروسافت باشید.

صفحه اخبار کنفرانس XBOX مایکروسافت

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات