همه چیز درباره تبلت هیبریدی جدید 8.1 اینچی ایسر همراه با ویندوز 8

یک‌شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
بنا بر اطلاعات بدست آمده از Acer، این تبلت، اولین تبلت ویندوزی است که در ابعاد کوچکتر از 10 اینچ تولید می‌شود و برآورد قیمت آن در حدود 380 دلار می‌باشد. حال اطلاعات بیشتری از آن منتشر شده که جالب هستند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

شعبه فنلاند ایسر با راه‌اندازی پیش از موعد یک وب‌سایت، تقریبا تمامی اطلاعات مربوط به این محصول جدید را قبل از معرفی رسمی‌اش منتشر کرده و الان دیگر تقریبا مطمئن هستیم که این محصول جدید از چه مشخصات فنی بهره‌مند است. پیش از این نیز اطلاعات این تبلت در سایت آمازون مشاهده شده بود.

در ابتدا می‌پردازیم به صفحه نمایش؛ همانطور که پیش‌تر خواندید ابعاد صفحه نمایش در این محصول کوچک، 8.1 اینچ و از نوع LCD با رزولوشن 1280 در 800 را در مقیاس 16:10 است. پردازنده این تبلت نیز از خانواده اتم اینتل و مدل Z2760  است که قابلیت‌های خود را قبلا ثابت کرده و از تکنولوژی کلاورتریل بهره می‌برد. این تبلت همچنین دارای 2 گیگابایت حافظه رم می‌باشد.

از مزایای دیگر این تبلت فضای حافظه تقریبا زیاد آن است که حدود 64 گیگابایت می‌باشد و نسبت به ابعاد این تبلت قابل قبول است. همچنین درگاه MicroSD برای اضافه نمودن حافظه بیشتر بر روی آن تعبیه شده است.

از دیگر امکانات این تبلت می‌توان به دوربین 2 مگاپیکسل، کارت شبکه بی‌سیم با استاندارد b/g/n 802/11، بلوتوث نسخه 4 و پورت‌های Micro USB و Micro HDMI و همچنین باتری با توانایی 8 ساعت شارژدهی هنگام پخش ویدئو اشاره کرد.

acerw8fcc

این تبلت همراه با سیستم عامل جدید Windows 8 Pro مایکروسافت عرضه خواهد شد، که طبق تجربیات گذشته احتمال نصب بودن مجموعه آفیس بر روی آن خیلی زیاد است، هرچند که احتمالا نسخه آزمایشی از این مجموعه ارائه خواهد شد. همچنین یک کیبورد متصل شونده نیز به عنوان آیتم انتخابی در دسترس مشتری خواهد بود که ایسر پیش‌تر نیز از این نوع کیبورد در محصولات خود استفاده کرده بود و احتمالا همچون گذشته در این کیبورد یک جای خالی برای قرار دادن باتری اضافه نیز تعبیه شده تا سیستم مدت زمان بیشتری روشن بماند؛ اما فعلا در صفحه مخصوص این محصول خبری از تایید این موضوع نیست.

نظر شما در مورد تبلت جدید Acer چیست؟ آیا تجربه استفاده از این دست گجت‌های تولیدی این کمپانی را داشته‌اید؟

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات