عینک گوگل با اپلیکیشن‌های جدید فیس بوک، توییتر و تامبر، کاربردی تر می‌شود

پنج‌شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۳۶
مطالعه 2 دقیقه
پیش از این تنها دو اپلیکیشن متفرقه برای عینک گوگل وجود داشت: نیویورک تامیز و Path. اما ظاهرا سرویس‌های مطرح دیگری قرار است به زودی از این ابزار تازه پشتیبانی کنند. امروز در کنفرانس Google I/O مشخص شد که تعداد زیادی اپلیکیشن جدید مانند: فیس بوک، توییتر، اورنوت، تامبر، سی‌ان‌ان و Elle برای عینک گوگل ارائه خواهند شد.
تبلیغات

اپلیکیشن توییتر برای عینک، به کاربر امکان پست تصاویر در تایم‌لاین را می‌دهد. این تصاویر بصورت خودکار تگ #throughglass را می‌گیرند.

glasstwit

فیس بوک نیز خبر از اقدامات اولیه برای اشتراک گذاری تصاویر توسط عینک را داده است. پس از گرفتن یک تصویر بلافاصله قادر خواهید بود تا آن را بر روی تایم لاین شبکه اجتماعی فیس بوک به اشتراک بگذراید. اما نکته جالب‌تر آنکه توضیحات مربوط به عکس را می‌توان از طریق صدا وارد نمود.

CNN نیز نسبت به تولید اپلیکیشن اختصاصی برای عینک گوگل اقدام نموده تا با نیویورک تامیز وارد رقابت شود و نظر کاربران این عینک را به اخبار خود جلب نماید. CNN قرار است علاوه بر اخبار، کلیپ‌های ویدیویی مرتبط را نیز ارائه کرد. کاربران عینک قادر خواهند بود تا تعیین کنند در چه ساعاتی از روز قصد دارند، اخبار جدید را دریافت کنند.

Elle اولین مجله‌ای است که تلاش می‌کند محتوای خود را برای عینک گوگل ارائه کند. آنها تمام سعی نموده‌اند، تا کاربر نهایت لذت را از مطالعه مجله آنها از طریق عینک گوگل ببرند. در این اپلیکیشن، عینک محتوا را برای کاربر می‌خواند و تصاویر نیز همزمان نمایش داده می‌شوند.

اپلیکیش محبوب اورنوت نیز قصد دارد تا نسخه تحت عینک را عرضه کند تا کاربر بتواند محتوای نوشتاری خود را در این سرویس ذخیره نمایند.

به این ترتیب حداقل تا اینجای کار برخی از سرویس‌های مطرح از عینک گوگل حمایت نموده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات