گوگل Android Studio را معرفی کرد؛ محیطی تازه برای توسعه‌دهندگان اندروید

چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۱
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در نشست سالانه‌ی خود اعلام کرد محیط تازه‌ای برای توسعه‌دهندگان اندروید تدارک دیده است که Android Studio نام دارد. گرچه این کمپانی هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون تغییرات صورت گرفته اعلام نکرده است، اما از قراین و شواهد این طور برمی‌آید که آن‌ها توجه ویژه‌ای به ابزارهای چند لایه دارند که می‌تواند برای انواع دستگاه‌ها و تبلت‌ها مفید فایده باشد. ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

از این گذشته این کنسول، قابلیت تازه‌ای دارد که به کمک آن کلیه تغییرات صورت گرفته در کدهای اندروید، بلافاصله نمایش داده می‌شوند. گوگل همچنین اعلام کرده که قصد دارد تعدادی از سرویس‌های دیگر را نیز با یکدیگر تجمیع نماید و همگی را در این محیط در اختیار کدنویسان قرار دهد. هوگو بارا، معاون مدیر تولید بخش اندروید این کمپانی در این باره اعلام کرده است که:

این تنها بخشی از تغییرات صورت گرفته در این محیط برنامه‌نویسی است [و تغییرات بسیار زیادی در انتظار علاقه‌مندان است].

اندروید استودیو کار برنامه نویسان برای تهیه اپلیکیشن های اندرویدی را به مراتب ساده تر از قبل می‌کند. این محیط برنامه نویسی ابزارهای متنوعی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا به سادگی بتواند محصول خود را در براساس ابزارهای مختلف از جمله تبلت و تلفن هوشمند سازگار نماید.

به کمک این ابزار، برنامه نویسان قادر خواهند بود، نرم افزار در دست ساخت خود را بصورت شبیه سازی شده در صفحه نمایش تبلت یا تلفن هوشمند مشاهده نموده و آن را سفارشی کند.

منبع theverge لینک مطلب

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات