اطلاعات تبلت Iconia W3 ایسر فاش شد: صفحه نمایش 8 اینچ، ویندوز 8 و پردازنده اتم اینتل

سه‌شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲
مطالعه 1 دقیقه
چندی پیش مایکروسافت اعلام کرد که امکان ساخت تبلت‌های 8 اینچی ویندوز 8 فراهم شده است. حتی شایعاتی مبنی بر ساخت سرفیس 7 یا 8 اینچی نیز به گوش می‌رسید، اما تا به امروز اطلاعات دقیقی از هیچ محصول 7 اینچی مبتنی بر ویندوز 8 در دسترس نبود. حال به نظر می‌رسد که ایسر دست به کار شده و قصد دارد اولین تبلت 8 اینچی ویندوز 8 را با نام Iconia W3 روانه بازار کند.
تبلیغات

تبلت W8 ایسر از یک پردازنده 2 هسته‌ای اتم اینتل با نام Atom Z2760، دو گیگابایت حافظه رم و یک صفحه نمایش 8 اینچی بهره می‌برد که هنوز رزولوشن آن اعلام نشده است. ابعاد این تبلت طوری است که کاربر می‌تواند آن تنها با یک دست از آن استفاده کند. این بدین معناست که یک W3 یک کامپیوتر کامل ویندوزی است که در یک دست جای می‌شود.

از آنجایی که پردازنده این تبلت مبتنی بر معماری x86 اینتل است نسخه کامل ویندوز 8 با قابلیت پشتیبانی از نرم‌افزارهای قدیمی ویندوز بر روی آن نصب شده است.

این تبلت همچنین دارای یک دوربین در جلو و یک دوربین در پشت دستگاه است و از درگاه microSDHC برای افزایش حجم حافظه ذخیره سازی پشتیبانی می‌کند. ایسر یک صفحه کلید فیزیکی را نیز به صورت جداگانه و به عنوان لوازم جانبی برای آن در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات