در کنفرانس Google I/O تنها از نسخه بروز شده نکسوس 4 با حافظه 32 گیگابایت و پشتیبانی از LTE پرده برداری خواهد شد

شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۲
مطالعه 1 دقیقه
زمان زیادی تا شروع کنفرانس سالانه Google I/O باقی نمانده که شایعات پیرامون محصول یا محصولاتی که قرار است در این کنفرانس معرفی شوند، داغ شده است. برخی از نکسوس 5 ساخت ال‌جی خبر می‌دهند که از آن با نام رمز LG Megalodon یاد می‌شود و برخی نیز به تلفن افسانه‌ای موتورولا ایکس اشاره دارند. اما به نظر می‌رسد تنها تلفنی که قرار است در این کنفرانس معرفی شود، نسخه بروز شده نکسوس 4 است.
تبلیغات

پیش از این شایعاتی در رایطه با یک نکسوس 5 منتشر شده بود، تلفنی که مجهز به صفحه نمایش 5.2 اینچ از نوع FHD OLED، پردازنده 4 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتز Snapdragon 800، سه گیگابایت حافظه رم و دوربین 16 مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدیو 4K با 60 فریم در ثانیه است! باور چنین مشخصات فنی سخت نیست، دشوار است!

از طرف دیگر شایعاتی در رابطه با امکان معرفی تلفن Motorola X به گوش می‌رسید، تلفنی که مجهز به سخت‌افزار و نرم‌افزار خارق‌العاده است و در چندین رنگ مختلف عرضه خواهد شد.

اما ظاهرا هیچ کدام از این تلفن‌ها قرار نیست در Google I/O معرفی شوند و در عوض تنها از نسخه بروز شده نکسوس 4 با قابلیت اتصال به شبکه LTE و همچنین حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایت رونمایی خواهد شد.

کنفرانس Google I/O در تاریخ 25 اردیبهشت ماه آغاز و تا 27 اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات