سونی ساعت‌های هوشمند خود را بروز کرد

چهارشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
این روزها مدام خبر از ساعت‌های هوشمند در حال ساخت اپل و سامسونگ به گوش می‌رسد، اما سونی مدت‌ها است که ساعت‌های هوشمند خود را وارد بازار نموده و به تازگی نرم افزار آنها را نیز بروز نموده است. SmartWatch سونی در رنگ‌ها و طرح‌های متفاوتی عرضه می‌شوند و همگی از یک نمایشگر LCD برخوردار هستند. در حال حاضر بیش از 200 اپلیکیشن اختصاصی برای ساعت‌های هوشمند سونی وجود دارد. افرادی که از ساعت‌های مچی رنگی به همراه رابط کاربری تعاملی لذت می‌برند، حتما خوشحال خواهند شد که سونی نرم‌افزار ساعت‌های هوشمند خود را بروز نموده است.
تبلیغات

در بروز رسانی جدید نرم افزار ساعت‌های هوشمند سونی، قابلیت‌های بسیاری به این ابزارها اضافه شده و کاربر می‌توانند ظاهر ساعت را به 6 حالت متفاوت تغییر دهد. در حالت‌های جدید شما می‌توانید رابط کاربری ساعت را براساس سلیقه شخصی خود تغییر دهید. هر کدام از 6 رابط کاربری نیز قابلیت‌های خاص خود را دارند.

کاربر می‌تواند هر کدام از 6 رابط کاربری را به یک وضعیت خاص نسبت دهد، مثلا اگر ساعت را لمس کنید یک رابط کاربری خاص فعال شد و یا اگر آن را از سمتی به سمت دیگر به شکلی خاص حرکت دهید، حالت دیگر فعال گردد.

Smart Watch Screen

در بروز رسانی جدید کاربر می‌تواند اعلانیه‌های مربوط به توییتر یا فیس بوک یا ایمیل‌های خود را بر روی صفحه ساعت مشاهده کند. به این ترتیب نیازی نیست تا مدام تلفن همراه خود را از کیف یا جیب خود خارج نموده و به صفحه آن نگاه کنید تا متوجه ایمیل تازه یا اعلانیه مربوط به فیس بوک و غیره شوید، همه این موارد بر روی صفحه ساعت مچی شما نمایان خواهند شد. در این سیستم طول عمر باتری تلفن نیز افزایش می‌یابد.

قابلیت دیگر اضافه شده در ساعت‌های هوشمند سونی مربوط به جستجو آسان‌تر میان 200 اپلیکیشن تحت این ساعت‌ها است، در سیستم جدید شما قادر خواهید بود به راحتی اپلیکیشن‌ها را مرتب نموده و در آنها به دنبال مورد خاصی بگردید.

قابلیت جالب دیگری که سونی در بسته بروز رسانی ساعت‌های هوشمند خود اضافه نموده، استفاده از کدهای QR برای جفت شدن آسان ساعت با تلفن‌های غیرسونی است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات