ایرانسل امکان دریافت نشانی و نقشه نزدیکترین رستوران و مرکز خدمات را براساس موقعیت جغرافیایی مشترکین خود ممکن ساخت

شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۷
مطالعه 2 دقیقه
برای نخستین بار در ایران و با آغاز فاز اول عرضه خدمات «اطلاعات شهری ایرانسل»، امکان دریافت نشانی و نقشه نزدیکترین رستوارن و مرکز خدمات ایرانسل براساس موقعیت جغرافیای مشترک و بدون نیاز به نرم افزار و سخت افزار خاص ممکن شد.
تبلیغات

روابط عمومی ایرانسل به زومیت گفت خدمات اطلاعات شهری ایرانسل برمبنای عرضه اطلاعات مورد نیاز مشترکین و براساس موقعیت جغرافیای تهیه شده است، متقاضیان استفاده از این خدمات می‌توانند محل‌های مورد نیاز خود را به‌راحتی پیدا کرده و نشانی و نقشه محل مورد نظر خود را ازطریق پیام کوتاه یا پیام چندرسانه‌ای (MMS) دریافت کنند.

در فاز اول عرضه سرویس اطلاعات شهری ایرانسل، مشترکین می‌توانند با شماره گیری کد دستوری #8*898* علاوه بر پیدا کردن نزدیک ترین مرکز ارائه خدمات ایرانسل، به‌سادگی و بدون نیاز به نصب هیچ‌گونه نرم افزار یا تلفن همراه خاص، نشانی و موقعیت رستوران‌های اطراف خود را به صورت پیامکی یا نشانی آن‌ها را روی نقشه ازطریق پیام چند رسانه‌ای دریافت کنند.

سرویس اطلاعات شهری ایرانسل هم اکنون در مرحله نخست راه اندازی است اما نشانی و موقعیت رستوران های شهر تهران و مراکز ارائه خدمات ایرانسل در سراسر کشور را دردسترس متقاضیان قرار می‌دهد. ایرانسل در تلاش است تا به مرور مشخصات بانک‌ها، بیمارستان‌ها، سینماها و دیگر مراکز فرهنگی، خدماتی و تفریحی در سراسر کشور را نیز به این فهرست اضافه کند.

براساس این گزارش، صاحبان کسب و کارها نیز به‌زودی می‌توانند ازطریق پورتال نما نسبت به ثبت نقاط تجاری و اداری خود جهت معرفی به مشترکین علاقه‌مند به استفاده از این خدمات اقدام کنند و بدین‌ترتیب علاوه بر معرفی و تبلیغ محصولات خود ، تخفیف‌ها و پیشنهاد‌ها ویژه خود را نیز به سهولت به اطلاع مشترکین برسانند.

متقاضیان علاقه‌مند به استفاده از این خدمت جدید، باید در ابتدا با شماره گیری کد دستوری #8*898* در سرویس نمای دوستان ایرانسل به صورت رایگان ثبت نام کرده و سپس با استفاده از فهرست‌های مربوطه، از خدمات اطلاعات شهری ایرانسل استفاده کنند.

هزینه استفاده از این سرویس برای دریافت اطلاعات ازطریق پیامک 300 ریال و ازطریق پیام چندرسانه ای به همراه نقشه 600 ریال در نظر گرفته شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات