گوگل قصد دارد 10٪ مشاغل بخش موتورولا را حذف کند

جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
در ادامه سیاست کاهش هزینه‌هایی که از تابستان گذشته در موتورولا آغاز گردیده، این بار 1200 شغل (یعنی 10٪ کل نیروی شاغل در موتورولا) تعدیل خواهند شد.
تبلیغات

چالش‌هایی که این کمپانی پرسابقه در بخش گوشی‌های همراه با آن‌ها رو‌به‌رو است منجر شده تا صاحب جدید آن، گوگل، به تعدیل نیرو و کاهش هزینه‌ها روی بیاورد.

موتورولا که دیگر بخشی از کمپانی بزرگ گوگل شده است، قصد دارد به خاطر چالش‌های موجود در بخش گوشی‌های موبایل خود 1٫200 شغل دیگر را حذف کند.

وال استرین ژورنال گزارش داده که این تعدیل نیرو به معنای حذف 10٪ نیروز کار این کمپانی سخت‌افزاری است.

یکی از سخنگویان موتورولا این موضوع را تأیید کرد ولی از ذکر جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرد. موتورولا طی بیانیه‌ای اعلام نمود:

این تعدیل نیرو در ادامه سیاست کاهش هزینه‌هایی است که از تابستان گذشته آن را آغاز کرده‌ایم. مسلما این موضوع برای کارمندان ما نگران‌کننده است و آن‌ها از این بابت ناراحت هستند. ما خود را ملزم می‌دانیم که آن‌ها را در این وضعیت دشوار گذار یاری نماییم.

در ماه دسامبر، موتورولا بخش عمده‌ای از کارمندان خود در کره جنوبی را تعدیل کرد که منجر به حذف 500 شغل گردید. در همان ماه گوگل بخش ست‌تاپ‌باکس موتورولا را به قیمت 2.35 میلیارد دلار به کمپانی Arris فروخت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات