پوشش زومیت از کنگره جهانی موبایل بارسلونا

یک‌شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
کنگره جهانی موبایل امسال در فاصله زمانی 25 تا 28 فوریه یا 7 تا 10 اسفندماه برگزار می‌گردد و از فردا اخبار مربوط به دنیای موبایل داغ داغ می‌شوند و ما نیز در زومیت کلیه اخبار پیرامون این نمایشگاه بزرگ موبایل را پوشش خواهیم داد. پس اگر به دنیای موبایل و فناوری‌های پیرامون آن علاقه‌مند هستید با ما همراه باشید.
تبلیغات

برخی از شرکت‌ کنندگان کنگره جهانی موبایل مانند اچ تی سی، سامسونگ و ال جی محصولات اصلی خود که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهند شد را پیش‌‎‌تر معرفی کردند اما هنوز تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های بسیاری باقی مانده‌اند که از فردا معرفی خواهند شد.

کنفرانس اختصاصی نوکیا فردا ساعت 11 صبح به وقت تهران برگزار می‌شود که البته انتظار نمی‌رود در آن از پرچم‌دار بعدی این کمپانی فنلاندی پرده‌برداری شود و اما احتمالاً لومیا 520 و 720 و نسخه آلومینیومی لومیا 920 معرفی خواهند شد.

فردا علاوه بر نوکیا شرکت‌های هواوی، ZTE و ایسوس نیز کنفرانس‌های اختصاصی خود را برگزار خواهند کرد و احتمالاً در آن از محصولات جدید خود پرده‌برداری خواهند کرد.

طی روزهای آینده اکثر مقالات و اخبار زومیت به سمت دنیای موبایل گرایش خواهند یافت تا تمام رویدادهای مرتبط با کنگره جهانی موبایل پوشش داده شوند. صفحه اختصاصی مربوط به کنگره جهانی موبایل سال 2013 نیز در آدرس zoomit.ir/mwc/-2013/ برای دسترسی سریع‌تر آمده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات