تلفن Optimus G Pro ال جی با صفحه نمایش 5.5 اینچ تایید شد

سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه فیس بوک ال جی کره وجود نسخه جدید اپتیمس جی با صفحه‌نمایش 5.5 اینچ را برای بازار کره تأیید کرد. این تلفن نه‌تنها مجهز به صفحه‌نمایش هم سایز گلکسی نوت 2 است بلکه اولین تلفن با پنل Full HD این شرکت کره‌ای نیز است. شاید این تلفن با صفحه‌نمایش 5 اینچ Full HD برای بعضی از بازارهای جهانی از جمله ژاپن ارائه شود و شاید هم همان نسخه 5.5 اینچ آن وارد بازار جهانی گردد.
تبلیغات

طی هفته های اخیر شایعات بسیاری در رابطه با تلفن 5.5 اینچ اپتیمس جی پرو که قرار است جایگزین تلفن قدرتمند اپتیمس جی شود در فضای مجازی منتشر شده بود. حال صفحه فیس بوک ال جی نیز با انتشار یک تصویر و متن کوتاه وجود این تلفن را تأیید کرده است.

در تصویر منتشر شده در صفحه فیس بوک ال جی، توپ‌های رنگی نمایش داده شده‌اند که به نظر می‌رسد در حال کم شدن هستند، یعنی احتمالاً طی روز‌های آینده به تدریج این توپ‌ها کنار رفته و تلفن Optimus G Pro ال‌جی پدیدار خواهد شد.

تا اینجای کار احتمالاً تراکم نمایشگر 5.5 اینچ Full HD این تلفن 401 پیکسل در اینچ است، که از این نظر از آیفون 5 و گلکسی اس 3، بلک بری Z10 بالاتر و از Droid DNA اچ ی سی و Ascend D2 هواوی کمتر است.

انتظار می‌رود این تلفن با پردازنده 4 هسته‌ای 1.7 گیگاهرتز Snapdragon S4 Pro APQ8064، گرافیک Adreno 320، دو گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و اسلات میکرو اس دی برای افزایش حجم حافظه تا 64 گیگابایت روانه بازار شود. این تلفن همچنین قرار است به دوربین 13 مگاپیکسل با قابلیت ضبط ویدئو با رزولوشن 1080p و دوربین جلو 2 مگاپیکسل برای مکالمه تصویری و عکس بردای پورتره مجهز شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات