اتمام موجودی نسخه 128 گیگابایت تبلت سرفیس پرو در فروشگاه آنلاین و برخی از فروشگاه های فیزیکی مایکروسافت

یک‌شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۳۶
مطالعه 1 دقیقه
اگر برای شما هم جذاب است تا بدانید فروش تبلت سرفیس Pro به چه شکل پیش می‌رود و آیا کاربران از این تبلت استقبال کرده‌اند یا خیر، جالب است بدانید که مایکروسافت تقریباً تمام موجودی آماده شده از نسخه 128 گیگابایت Surface Pro را به فروش رسانده و فروشگاه‌های این شرکت خالی شده‌اند. هرچند هنوز نمی‌دانیم چه میزان از این تبلت به فروش رفته اما به نظر می‌رسد کاربران استقبال بهتری از سرفیس پرو نسبت به نسخه آرتی داشته‌اند.
تبلیغات

علاوه بر فروشگاه آنلاین مایکروسافت، موجودی فروشگاه‌های Best Buy و Staples نیز خالی شده است. وضعیت موجودی انبار فروشگاه‌های آنلاین کانادا نیز به همین شکل گزارش شده است. نکته جالب توجه این است که کاربران دغدغه ظرفیت و مشکل فضای 41 گیگابایتی سیستم عامل ویندوز 8 و فایل‌های مرتبط با آن را داشته‌اند و بیشتر آن‌ها نسبت به خرید نسخه 128 گیگابایت اقدام کرده‌اند. در حال حاضر نسخه 64 گیگابایت Surface Pro موجود است و کاربران می‌توانند نسبت به خرید آن اقدام کنند.

هنوز هیچ آمار دقیقی از میزان تولید یا فروش تبلت سرفیس پرو وجود ندارد و دقیقاً نمی دانیم میزان استقبال کاربران از این تبلت به چه میزان بوده است اما به نظر می‌رسد کاربران استقبال بهتری از Surface Pro نسبت به Surface RT داشته‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات