کروم بوک اختصاصی گوگل با نام Pixel به بیرون درز کرد: رزولوشن نمایشگر 2560 در 1700 پیکسل

پنج‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
گوگل پیش از این به کمک دیگر تولیدکنندگان سخت افزار همچون، سامسونگ، ایسر و اچ پی نسبت به ارائه کروم بوک‌های مجهز به سیستم‌عامل Chrome OS اقدام کرده بود، اما به نظر می‌رسد غول جستجوی دنیا، قصد دارد یک لپ تاپ کرومی را با طراحی مهندسان خود روانه بازار کند. امروز ویدیو مرمزوی به بیرون درز کرده که از محصولی به نام Chromebook Pixel خبر می‌دهد.
تبلیغات

کروم بوک پیکسل گوگل قرار است با صفحه نمایش مشابه مک بوک رتینا وارد بازار شود یعنی رزولوشن نمایشگر آن برابر 2560 در 1700 پیکسل خواهد بود. در این ویدیو راوی می‌گوید:

پیکسل‌های بیشتری که ما اضافه می‌کنیم، جهان شگفت‌انگیزتر

احتمالا این صفحه نمایش با رزولوشن بالا لمسی نیز خواهد بود. هنوز دقیقا مشخص نیست که این محصول وجود خارجی داشته باشد یا خیر، اما شواهد بسیاری بر تلاش گوگل نسبت به ارائه چنین کروم بوکی بدست آمده است.

این ویدیو توسط آژانس Slinky به بیرون درز کرده، این آژانس در ساخت تیزرهای تبلیغاتی فعالیت می‌کند. در این ویدیو اشاره می‌شود که تمام قطعات محصول توسط گوگل طراحی شده‌اند.

هرچند هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد سخت افزار این لپ تاپ در دسترس نیست اما بدون شک صفحه نمایش رتینا نیاز به CPU و GPU قدرتمند دارد. انتظار می‌رود گوگل در کنفرانس Google I/O از کروم بوک پیکسل پرده برداری کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات