عکس‌های واقعی از تبلت گلکسی نوت 8 به بیرون درز کرد

جمعه ۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
طی روزهای اخیر اطلاعات غیررسمی فراوانی در رابطه با تبلت 8 اینچی گلکسی نوت منتشر شد، تبلتی که قرار است در کنگره جهانی موبایل 2013 معرفی شود و وارد رقابت جدی با آیپدمینی اپل گردد. حال یک وب سایت ایتالیایی تصاویر واقعی از این تبلت را منتشر کرده است. براساس این تصاویر، گلکسی نوت 8 از نظر ظاهری شباهت زیادی به تلفن هوشمند گلکسی نوت 2 دارد و تنها کمی بزرگ‌تر شده است.
تبلیغات

از نظر شکل و شمایل ظاهری گلکسی نوت 8 شباهت زیادی به گلکسی نوت 2 دارد با این تفاوت که لبه های آن گردتر و ابعاد آن  بزرگ‌تر شده است. در لبه پایین این تبلت یک دکمه فیزیکی  و دو دکمه لمسی منو و بازگشت به عقب وجود دارد.

انتظار می‌رود تبلت گلکسی نوت 8 از کلیه امکانات نرم افزاری گلکسی نوت 2 بهره ببرد و قلم دیجیتال S-Pen در راس قابلیت های آن قرار داشته باشد. اما در تصاویر منتشر شده محل قرار گیری قلم دیجیتال مشاهده نمی‌شود و  به همین دلیل احتمال می رود که این تبلت در واقع یک تبلت 8 اینچی از سری Galaxy Tab 3 باشد تا گلکسی نوت 8.

tab3

به هر حال انتظار می رود که تبلت گلکسی نوت 8 به همراه تبلت های جدید سری گلکسی تب 3 در MWC 2013 بارسلونا معرفی شوند.

تا اینجای کار براساس شایعات منتشر شده است، گلکسی نوت 8 دارای یک صفحه نمایش 8 اینچ با رزولوشن 1280 در 800 پیکسل، 2 گیگابایت حافظه رم، 16 یا 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، اسلات میکرو SD برای افزایش حجم حافظه ذخیره سازی، اندروید 4.2، بلوتوث 4، باتری 4600 میلی آمپر ساعتی و پردازنده 4 هسته‌ای Exynos 4412 خواهد بود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات