اپسون از نمایشگر 0.48 اینچ با تراکم 2667 پیکسل در اینچ برای استفاده در دوربین عکاسی رونمایی کرد

چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
در بین تولیدکنندگان تبلت‌ها، تلفن‌های هوشمند و حتی تلویزیون‌ها نبردی وجود دارد که هر یک سعی می‌کنند دستگاهشان مجهز به نمایشگری با تراکم پیکسل بالاتر باشد. اما وقتی پای نمایشگر دوربین‌ها به میان می‌آید، کمتر شرکتی به رزولوشن‌های خیلی بالا فکر می‌کند. اپسون حالا برای استفاده بهتر از چشمی (Viewfinder) دوربین‌های خود یک نمایشگر 0.48 اینچی با تراکم 2667 پیکسل بر اینچ و روشنایی 520 شمع بر متر مربع را ارائه نموده است.
تبلیغات

در دنیای تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند نبرد کمپانی‌ها به سمت و سویی رفته که هر یک سعی می کنند از نمایشگرهای با تراکم پیکسل بالاتری استفاده کنند تا کیفیت تصویر بهتری فراهم نمایند. تراکم پیکسل آیپد 264 پیکسل در اینچ و تراکم نمایشگر نکسوس 10 گوگل و سامسونگ 299 پیکسل در اینچ است. حالا اپسون یک نمایشگر جدید را ارائه نموده که دارای تراکم 2667 پیکسل بر اینچ است! قبل از آن که سر خود را بخارانید و سعی کنید این عدد را چند بار بخوانید تا از چیزی که دیده‌اید مطمئن شوید، باید بگوییم که خیر، اپسون قصد ورود به بازار تبلت‌ها را ندارد و این نمایشگر قرار است بر روی دوربین‌های این کمپانی تعبیه شود تا بتوان از چشمی دوربین های اپسون به شکل بهتری استفاده کرد. پس فکر تبلت، گوشی هوشمند یا تلویزیونی با این تراکم پیکسل را از سر بیرون کنید.

epson-viewfinder-display-mid

نمایشگر 0.48 اینچی جدید اپسون رزولوشن 768×1024 دارد و از نوع TFT پلی‌سیلیکون با قابلیت تحمل دمای بالا است. بنا به اعلام اپسون، روشنایی این نمایشگر آنقدر بالا است که در زیر نور مستقیم آفتاب هیچ گونه مشکلی در دید شما به وجود نمی‌آید. این نمایشگر در دوربین‌های سری اولترامیکرون اپسون استفاده خواهد شد.

نمایشگر جدید اپسون برای دوربین‌ها از نوع RGB بوده و‌ لومینانس 520 شمع بر متر مربع دارد. همچنین این نمایشگر قادر است 16.77 میلیون رنگ را نمایش دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات