فروش تبلت سرفیس Pro از 21 بهمن ما با قیمت 900 دلار آغاز می‌شود

سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۳:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت بالاخره زمان دقیق آغاز فروش تبلت Surface Pro را اعلام کرد: 9 فوریه برابر با 21 بهمن ماه. غول نرم افزاری دنیا پیش‌تر اعلام نموده بود که این تبلت را در ماه ژانویه روانه بازار خواهد کرد و حالا با تاخیر 10 روزه قصد دارد نسخه Pro سرفیس را ابتدا در امریکا و کانادا عرضه کرد. با شنیدن این خبر بسیاری از علامندان این تبلت در کشورهای دیگر مایوس شدند، آنها باید چند هفته دیگر انتظار بکشند.
تبلیغات

مایکروسافت اعلام نموده که تبلت سرفیس Pro از 21 بهمن ماه در امریکا و کانادا عرضه می‌شود و چند هفته یا چند ماه پس از آن نیز وارد بازار کشورهای دیگر خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

    Surface Pro مجهز به پردازنده x86 اینتل بوده و به همین دلیل قادر به اجرای نسخه کامل ویندوز 8 است. این بدین معناست که تمام نرم‌افزارهای دسکتاپ قدیمی نیز برروی سرفیس اجرا می‌شوند. البته این امکانات منجر به سنگین‌تر، ضخیم‌تر و طول عمر باتری کمتر سرفیس Pro نسبت به RT نیز شده‌اند.

    سرفیس Pro مجهز به صفحه نمایش 10.6 اینچ با رزولوشن Full HD است و از پردازنده Core i5 اینتل سری U بهره می‌برد. این نوع از پردازنده‌ها در اولترابوک‌ها نیز استفاده می‌شوند. سرفیس پرو همچون نسخه RT از کاور فیزیکی Touch یا Type Cover پشتیبانی می‌کند.

    مایکروسافت همزمان با عرضه Surface Pro، توزیع Surface RT را در 13 کشور جدید اروپایی گسترش داده است.

    SurfaceProLeft

    تبلت سرفیس Pro با حافظه 64 گیگابایت و بدون کاور با قیمت 899 دلار عرضه می‌شود.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات