بروز رسانی اندروید 4.1.2 برای کاربران ایرانی گلکسی اس 3 ارائه شد

دوشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره انتظار به پایان رسید. بسیاری از کاربران ایرانی کهکشانی S3 سامسونگ موفق شدند در این چند ساعت اخیر جدیدترین آپدیت مربوط به گوشی خود را دریافت کنند. در آپدیت مذکور که حجمی معادل 400 مگابایت دارد برخی از قابلیت‌های بسیار جذاب فبلت گلکسی نوت 2 به همراه بروز رسانی اندروید ۴.۱.۲ به تلفن هوشمند گلکسی اس 3 اضافه می‌شود. بدین صورت کاربران ایرانی این پرچمدار اندرویدی قادرند تا از قابلیت‌های MultiView و Smart Rotation که پیش‌تر در برادر بزرگ‌تر این تلفن، گلکسی نوت ۲ وجود داشتند، استفاده کنند.
تبلیغات

خوشبختانه شرکت سامسونگ امروز در یک حرکت خوشایند، آخرین آپدیت گوشی Galaxy S3 خود را برای کاربران ایرانی خود ارایه کرد. کاربران قادرند تا از طریق خود گوشی یا به کمک کامپیوتر آخرین آپدیت ارایه شده با حجمی نزدیک به 400 مگابایت را در ایران دریافت کنند. در این آپدیت برخی از قابلیت‌های بسیار جذاب فبلت گلکسی نوت 2 به همراه بروز رسانی اندروید ۴.۱.۲ به تلفن هوشمند گلکسی اس 3 اضافه می‌شود.

نکته‌ای که بیش از همه کاربران ایرانی را خوشحال خواهد کرد، عمل کردن سامسونگ به تعهداتش نسبت به مشتریان خود در کشور پهناور و متمدن ایران است. در آپدیت ارایه شده علاوه بر به‌روز شدن گوشی به اندروید جیلی بین، امکانات دوست داشتنی گلکسی نوت 2 همانند MultiView و Smart Rotation نیز وجود دارد که می‌تواند این گوشی را بیش از گذشته در میان دیگر اندرویدی‌های بازار متمایز سازد.

علاوه بر موارد بالا، گالری تصاویر نیز در این آپدیت دستخوش تغییرات بسیار جذابی شده است. سامسونگ همچنین صفحه کلید مجازی خود را به قابلیت هوشمند پیش‌بینی کلمات بر اساس داده‌های پیشین کاربر مجهز ساخته است. این صفحه کلید به آنچه که گوگل در نسخه جدید اندروید خود بر روی نکسوس4 معرفی کرده بود شباهت بسیار دارد.

خوشبختانه به لطف پروژه کره‌ گوگل حرکت در بین صفحات بیش از گذشته روان و سریع انجام می‌گیرد و در کنار امکانات خاص گوگل همانند Google Now جذابیت‌های نرم‌افزاری S3 بیش از گذشته خودنمایی می‌کند.

در کنار تغییرات ذکر شده، منوی تنظیمات گوشی نیز با انتخاب‌های بیشتری به استقبال کاربران ایرانی خود آمده است. از جمله امکان Blocking mode که می‌تواند برخی از فعالیت‌های گوشی را برای ساعاتی که کاربر تنظیم می‌کند متوقف کند. در این ویژگی شما می‌توانید در ساعت‌های دلخواهی از روز تماس‌‌ها یا پیام‌های دریافتی خود را بلاک کنید.

سامسونگ حتی میزان رم قابل دسترس کاربرا را نیز افزایش داده است. در نسخه پیشین نزدیک به 780 مگابایت رم در دسترس کاربران بود که حالا به 832 مگابایت افزایش یافته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات