پوکو پد رونمایی شد؛ تبلت خوش‌قیمت و جذاب شیائومی با HyperOS

پنج‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
تبلت پوکو پد
اولین تبلت پوکو، زیربرند شیائومی، با قیمت مقرون‌به صرفه و HyperOS رونمایی شد.
تبلیغات

اولین تبلت پوکو با نام پوکو پد در سطح یک پرچمدار نیست؛ چرا که از تراشه‌ی میان‌رده‌ی کوالکام، اسنپدارگون 7s نسل ۲ قدرت می‌گیرد؛ رم ۸ گیگابایتی و فضای‌ذخیره‌سازی ۲۵۶ گیگابایتی از دیگر مشخصات آن است. هرچند می‌توان با کارت microSD تا ۱٫۵ ترابایت فضای ذخیره‌سازی را افزایش داد.

پوکو پد از صفحه‌نمایش ۱۲٫۱ اینچی ۱۲۰ هرتزی با وضوح ۲۶۵۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بهره می‌برد؛ در محتوای HDR از حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند و پنل گوریلا گلس ۳ برای محافظت از خراشیدگی در آن به‌کار رفته است.

تبلت پوکو پد
عکاس: poco

از دیگر مشخصات پوکو پد می‌توان به باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۳۳ وات و سنسور دوربین دوگانه‌ی اصلی ۸ مگاپیکسل با فیلمبرداری با سرعت ۳۰ فریم‌برثانیه (در هر دو لنز) اشاره کرد. شیائومی برای کمک به بهبود استفاده و حداکثر بهره‌وری از تبلت، قلمی هوشمند عرضه می‌کند که به‌صورت جداگانه قابل خریداری است.

چهار بلندگوی استریو با صدای Dolby Atmos تجربه‌ی صدای عالی را به‌ارمغان می‌آورد. پوکو پد با وزن ۵۷۱ گرم و طراحی یکپارچه‌ی فلزی باریک، در دو رنگ خاکستری گرافیتی و آبی اقیانوسی عرضه می‌شود.

شیائومی با گنجاندن برنامه‌هایی مانند Mi Canvas در HyperOS (اندروید ۱۴) بهره‌وری دستگاه را بهتر کرده است. هنوز جزئیاتی از تعداد به‌روزرسانی‌هایی که این تبلت دریافت می‌کند، در دست نیست.

در نهایت قیمت تبلت مدل پوکو پد ۳۲۹ دلار است؛ کیبورد با قیمت ۷۹ دلار و قلم هوشمند با قیمت ۵۹ دلار به‌صورت جداگانه قابل خریداری است. پوکو به عنوان بخشی از تبلیغات فروش، قیمت اولیه خرید را به ۲۹۹ دلار کاهش داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات