پورتال جنجالی نیویورک به‌دلیل «رفتار نامناسب مردم» موقتا تعطیل شد

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پورتال شهر نیویورک و دوبلین
پورتال هیجان‌انگیزی که ارتباط ویدیویی دائمی بین نیویورک و دوبلین برقرار می‌کرد، به‌دلیل رفتارهای نامناسب مردم موقتاً غیرفعال شد.
تبلیغات

نصب پورتال در دو شهر دوبلین و نیویورک، به ساکنان دو سوی اقیانوس اطلس امکان داد تا به‌طور مداوم و به‌صورت عمومی با یکدیگر ارتباط تصویری داشته باشند.

بر اساس گزارش ایندیپندنت، درحالی‌که ساکنان ابتدا با تابلوهای خوش‌آمدگویی سعی در برقراری ارتباط دوستانه داشتند، اوضاع به‌سرعت به هرج‌ومرج کشیده شد. شخصی مقابل پورتال برهنه شد تا توجهات را به‌خود جلب کند و علاوه‌بر این چند مورد دیگر از رفتارهای مشابه مقابل پورتال مذکور گزارش شده است.

گفته می‌شود یکی از مردم دوبلین ازطریق پورتال ارتباط ویدیویی، تصاویری از حمله به برج‌های دوقلو را با گوشی خود به نیویورکی‌ها نشان داده است. با گذشت یک‌ هفته از رونمایی پورتال بین نیویورک و دوبلین، مقامات این دو شهر باتوجه‌به هرج‌و‌مرج ایجاد شده، تصمیم گرفتند آن را به‌طور موقت تعطیل کنند.

سخنگوی شورای شهر دوبلین در مصاحبه با ایندیپندنت اذعان کرد درحالی‌که اکثر تعاملات ازطریق پورتال ارتباطی با نیویورک مثبت بوده‌اند، مواردی از رفتار نامناسب نیز دیده شده است. شورای شهر بعداً اعلام کرد برای رسیدگی به این موضوع از راهکارهای فنی بهره خواهد برد اما توضیحات دقیقی ارائه نداد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات