تماشا کنید: مایکروسافت تصویر را به خارج از فریم تلویزیون گسترش می‌دهد

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
مایکروسافت در کنفرانس سامسونگ در نمایشگاه CES ویدیویی از فناوری جدید این شرکت با نام Illumiroom را به نمایش گذاشت که بنا به گفته این شرکت «تعامل را بر روی هر سطحی از خانه گسترش می‌دهد» به عبارت دیگر، در این فناوری تصویر به خارج از سطح تلویزیون کشانده می‌شود و تصاویر متناسب با آنچه در تلویزیون در حال نمایش است برروی دیوارها و فضای خانه شکل می‌گیرد. از این سیستم احتمالا در ایکس باکس بعدی نیز استفاده خواهد شد. توضیحات بیشتر به همراه ویدیو مربوط به این فناوری را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
تبلیغات

تصور کنید وقتی در تلویزیون در حال مشاهده شلیک یک گلوله از تفنگ هستید، بر روی دیوارهای خانه نیز تصویر آتش نمایان شود! مایکروسافت در نمایشگاه CES و در طول کنفرانس سامسونگ از فناوری خاص و جدید خود پرده برداری کرد که لذت کاربر در بازی‌های کامپیوتری را صدچندان می‌کند.

در Illumiroom، محیط اطراف کاربر مطابق با وضعیت فعلی بازی تغییر می‌کند. در این سیستم از کینکت برای نمایش تصاویر تعاملی و مرتبط با صحنه فعلی بازی استفاده می‌شود. این بدین معناست که تصاویر پخش شده در محیط خارج از تلویزیون از پیش ضبط شده نیستند و براساس وضعیت بازی و صحنه در حال پخش تغییر می‌کند. برای درک بهتر، این ویدیو را تماشا کنید:

متاسفانه مایکروسافت اعلام نموده که تا ماه آپریل اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نخواهد کرد، اما ممکن است فناوری Illumiroom بخشی از ایکس باکس 720 مایکروسافت باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات