رکورد 15 هزار اپلیکیشن برای بلک‌بری 10 تنها در طول 2 روز

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
زمان زیادی تا عرضه رسمی بلک‌بری 10 باقی نمانده و کمپانی ریم در تلاش است تا در زمان انتشار آن با کمبود نرم‌افزارهای اولیه روبرو نشود. در همین راستا خبر رسیده که تولیدکنندگان نرم افزار تنها در طول 2 روز 15 هزار اپلیکیشن را برای سیستم‌عامل بلک بری 10 منتشر کرده‌اند.
تبلیغات

ریم اخیرا دو رویداد مختلف را برای تشویق توسعه دهندگان نرم‌افزاری به تولید بازی و اپلیکیشن‌های عمومی برای بلک‌بری 10 برگزار کرد و اعلام کرد که بابت هر اپلکیشنی که تایید این شرکت را بگیرد، 100 دلار پرداخت می‌کند.

به نظر می‌رسد طرح تشویقی ریم جواب داده و در کمتر از 37 ساعت 15 هزار اپلیکیشن برای این سیستم‌عامل تولید شده است.

البته تنها دلیل رسیدن به این موفقیت جایزه 100 دلاری نبوده و سخت افزار و نرم‌افزار جدید بلک‌بری نیز تاثیر گذار بوده است. بلک بری علاوه بر این به اولین توسعه دهندگان نرم افزاری که بین 2 تا 5 نرم‌افزار تایید شده را به فروشگاه بلک‌بری بیافزاید یک PlayBook مجانی هدیه داده است. آنهایی که بیش از 5 نرم‌افزار را به فروشگاه بیافزایند نیز یک ابزار آزمایشی Blackberry 10 Dev Alpha هدیه می‌گیرند.

اما به هر حال رکورد 15 هزار نرم‌افزار در 2 روز، فوق‌العاده است و خیال طرفداران بلک‌بری برای دسترسی به نرم‌افزارهای مورد نیازشان را راحت می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات