گلکسی اس 4 احتمالا با صفحه نمایش 4.99 اینچ 1080p در سه ماهه اول 2013 وارد بازار خواهد شد

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
امسال در غرفه سامسونگ در نمایشگاه CES یک صفحه‌نمایش 4.99 اینچ AMOLED با رزولوشن 1080p معرفی شده بود که احتمالاً همان نمایشگر نسل 4 گلکسی اس است. زمان ورود این صفحه‌نمایش نیز سه‌ماهه اول امسال اعلام شده که احتمالاً هم‌زمان با معرفی گلکسی اس 4 است.
تبلیغات

در غرفه سامسونگ از صفحه‌نمایش‌های AMOLED در سایز 3.97 اینچ با تراکم 210ppi (پیکسل در اینچ) تا نمایشگر 4.99 اینچ با تراکم 400ppi و رزولوشن 1080p پرده‌برداری شد. جالب است بدانید که تنها خبرگزاری که به این نمایشگرها دقت کرده و از آن عکس برداری کرده Anandtech بوده است، وب‌سایت فون آرنا نیز با نگاهی دقیق به این عکس، امکان استفاده از نمایشگر 4.99 اینچ در گلکسی اس 4 را محتمل دانسته است.

پیش از این نیز شایعه شده بود که گلکسی اس 4 با نمایشگر 4.99 اینچ 1080p وارد بازار خواهد شد و حالا خود سامسونگ در نمایشگاه CES سرنخ‌های تازه‌ای را دراختیار ما قرار داده است.

همان‌طورکه در تصویر مشاهده می‌کنید سامسونگ زمان ورود این نمایشگر به بازار را سه‌ماهه اول سال 2013 اعلام کرده است.

براساس اعلام سامسونگ نسل جدید نمایشگرهای AMOLED این شرکت، 25 درصد مصرف کمتری نسبت به نسل قبلی دارند.

به نظر زومیت چیدمان پیکسل‌های نمایشگر 4.99 اینچی گلکسی اس 4 از نوع Pentile خواهد بود چون ما تصور می‌کنیم افزایش تراکم پیکسل‌ها در نمایشگر OLED تا این حد و با ساب‌پیکسل‌های RGB نیاز به پیشرفت بیشتر تکنولوژی دارد. البته با این تراکم پیکسل‌، چیدمان ساب پیکسل‌های به روش Pentile نیز کیفیت بسیار خوبی را ارائه خواهد کرد. همچنین لازم است بدانید که نمایشگر AMOLED گلکسی اس 3 از نوع Pentile و صفحه‌نمایش گلکسی نوت 2 از نوع RGB است که کیفیت نسبی بهتری را ارائه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات