یافتن رستوران‌ مخصوص افراد گیاه‌خوار در گوگل ساده‌تر می‌شود

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
مطالعه 1 دقیقه
رژیم غذایی گیاهخواری / vegan diet
گوگل درحال آزمایش ویژگی جدیدی است تا به افراد گیاه‌خوار در یافتن رستوران‌هایی که غذای گیاهی ارائه می‌دهند کمک کند.
تبلیغات

قابلیت آزمایشی جدید گوگل، رستوران‌های مخصوص افراد گیاه‌خوار را در نتایج موتور جست‌وجو و سرویس نقشه‌های این شرکت متمایز می‌کند. این برچسب نشان می‌دهد رستوران‌های مورد نظر غذای گیاهی سرو می‌کنند. برچسب مذکور به‌همراه نماد برگ در کنار فهرست رستوران‌هایی که غذاهای مخصوص گیاه‌خواران را ارائه می‌دهند نمایش خواهد یافت.

گوگل قبلاً این قابلیت را آزمایش کرده بود که کاربران بتوانند با توجه به سلیقه‌ی غذایی خود، رستوران‌های مورد نظرشان را آسان‌تر پیدا کنند. ویژگی‌های ذکرشده به مردم کمک می‌کند رستوران‌هایی را که با نیازهای غذایی آن‌ها مطابق دارد، خیلی راحت بیابند.

مایک بلومنتال ادعا می‌کند برچسب جدید درحال‌حاضر فقط در برخی کشورها به‌صورت محدود آزمایش می‌شود و اگر نتایج مثبتی به‌همراه داشته باشد، به‌طور گسترده برای همه‌ی کاربران سرتاسر جهان دردسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب رستوران های مخصوص گیاه خواران در گوگل

برچسب جدید گوگل به رستوران‌ها نیز کمک می‌کند مشتریان گیاه‌خوار بیشتری جذب کنند. هنوز اطلاعیه‌ای درمورد ویژگی مذکور ارائه نشده است اما رستوران‌هایی که غذاهای گیاهی ارائه می‌دهند باید نام خود را در جست‌وجوی گوگل و نقشه‌های این شرکت ثبت کرده باشند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات