همکاری مشترک لایونزگیت و سامسونگ برای تولید محتوای سه‌بعدی بیشتر

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۸
مطالعه 1 دقیقه
هزینه‌ی سرسام‌آوری برای تهیه تلویزیون سه بعدی پرداخت کرده‌اید اما فیلم چندانی در بازار نیست که از آن لذت ببرید؟! به همین خاطر کمپانی سامسونگ و Lionsgate در اقدامی مشترک می‌کوشند تا فیلم‌های سه‌بعدی بیشتری را برای علاقمندان تهیه و عرضه کنند؛ تا خریداران چنین تجهیزاتی دلشان بیش از این نسوزد!
تبلیغات

جالب اینجا است بسیاری از فیلم‌های سه بعدی موجود در بازار، حقیقتاً به طریقه‌ی سه بعدی فیلم‌برداری نشده‌اند و بعد از تهیه آن به صورت عادی با استفاده از تکنیک‌های ویژه‌ای به سه بعدی تبدیل می‌شوند. برخی از فیلم‌ها نیز چندین سال‌ پس از نمایش عمومی، تازه سه‌بعدی می‌شوند که طراوت و تازگی نخستین روزهای اکران را ندارند.

در همین راستا دو کمپانی سامسونگ و Lionsgate قصد دارند در پروژه‌ای مشترک بر تعداد فیلم‌های سه‌بعدی بیافزایند. در این رویه آن‌ها از فناوری پردازش سه‌بعدی سامی بهره برده و برخی از تولیدات Lionsgate را سه بعدی خواهند کرد، که شامل فیلم‌های Gamer (بازیکن)، Bangkok Dangerous (مخاطرات بانکوک)، Crank (کرانک) و The Descent (حمله ناگهانی) و برخی دیگر می‌شوند. گفتنی است، قرار است تولیدات جدید روی دی‌وی‌دی و دیسک‌های بلوری عرضه شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات