از ایمیل‌های تبلیغاتی خسته شده‌اید؟ جیمیل هوای شما را دارد

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
جیمیل
گوگل با افزودن ویژگی جدید به جیمیل، امکان لغو آسان اشتراک ایمیل‌های تبلیغاتی را دراختیار کاربران قرار داد.
تبلیغات

گوگل دو ویژگی جدید برای نسخه‌ی اندروید جیمیل ارائه داده است. اولین قابلیت دکمه‌ی لغو اشتراک است که به بالای ایمیل‌های تبلیغاتی اضافه می‌شود و با استفاده از آن می‌توان به‌سادگی از دریافت ایمیل‌های تبلیغاتی جلوگیری کرد.

ویژگی جدید دیگری که به جیمیل اضافه شده است، به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون ضربه‌زدن روی دکمه‌ی بازگشت، با روشی هوشمندانه به عقب بازگردند.

دکمه‌ی جدید Unsubscribe ویژگی بسیار مفیدی است که لغو اشتراک ایمیل‌های تبلیغاتی را بسیار ساده‌تر می‌کند. بدین‌ترتیب، دیگر نیازی نیست پس‌ از بازکردن ایمیل تبلیغاتی، صفحه را به پایین پیمایش کنید و به‌دنبال گزینه‌ی Unsubscribe بگردید.

قابلیت لغو اشتراک ایمیل تبلیغاتی در جیمیل

براساس پست AssembleDebug در ایکس (توییتر سابق)، دکمه‌ی لغو اشتراک درحال‌‌حاضر فقط برای تعدادی از کاربران منتخب جیمیل دردسترس قرار گرفته است، اما انتظار داریم به‌زودی برای همه‌ فعال شود.

ابزار جدید بازگشت به عقب در جیمیل از یادگیری ماشینی برای پیش‌بینی صفحه‌ای که کاربر احتمالاً به آن‌جا بازمی‌گردد، بهره می‌برد. به‌‌بیان بهتر، با فشردن دکمه‌ی ‌Back، برنامه به‌طور خودکار به صفحه‌ی پیش‌بینی‌شده هدایت خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات
پخش از رسانه
coming soon...