60 میلیون گواهی ویندوز 8 تاکنون به فروش رسیده است

پنج‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۱ - ۰۰:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
مایکروسافت در نمایشگاه CES امسال حضور رسمی نداشت، اما در جای جای این نمایشگاه محصولات مربوط به ویندوز و ایکس باکس به چشم می‌خورد. در همین راستا به دلیل توجه اذهان عمومی به این نمایشگاه بزرگ، این شرکت فرصت را غنیمت شمرده و پرده از فروش بسیار خوب محصول اصلی خود یعنی ویندوز 8 برداشته است. با زومیت همراه باشید تا با جزییات خبر آشنا شوید.
تبلیغات

مدیر مالی مایکروسافت Tammi Reller اعلام کرد که مایکروسافت تا به حال 60 میلیون نسخه از ویندوز 8 را از زمان انتشار یعنی اکتبر 2012 به فروش رسانده است.

البته این عدد موفقیت این سیستم عامل را انعکاس نمی‌دهد، یا نشان نمی‌دهد که دقیقا چه تعداد از افراد این ویندوز را خریداری کرده‌اند. این عدد شامل فروش به تولیدکنندگان، بروزرسانی کاربران نسخه‌های قبل و فروش گواهی به افراد می‌باشد.

همچنین مایکروسافت مشوق‌های جذابی را برای بروزرسانی به این نسخه جدید ویندوز در نظر گرفته بود. شما با 39.9 دلار می‌توانستید ویندوز خود را به ویندوز 8 بروزرسانی کنید که این قیمت نسبت به گذشته کاهش چشمگیری داشته است. همچنین کسانی که در میانه 2012 کامپیوتر شخصی خود را خریداری نموده‌اند تنها با 14.9 دلار می‌توانند به ویندوز 8 مهاجرت کنند.

با این‌حال فروش ویندوز 8 چشمگیر است و با ارقام ویندوز 7 یکسان می‌باشد (60 میلیون فروش بعد از 2 ماه). ویندوز 8 فروش کامپیوتر شخصی را افزایش نداده است اما در فروش لپ‌تاپ تاثیر مثبتی داشته که البته همین بازار نیز روند رو به کاهش را تجربه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات