تماشا کنید: نگاه نزدیک رسانه‌های فناوری به خانواده‌ آیفون ۱۵

چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۱۵ پرو مکس
نگاه نزدیک رسانه‌های معتبر جهان به سری آیفون ۱۵، دید بهتری از امکانات و قابلیت‌های این گوشی‌ها به ما ارائه می‌دهد.
تبلیغات

اپل در رویداد Wonderlust شب گذشته، محصولات جدید خود ازجمله سری آیفون ۱۵ را معرفی کرد. قیمت گوشی آیفون جدید هیچ تفاوتی با نسل قبل نداشته و تغییرات مختلفی روی آن‌ها اعمال شده است.

آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس چهار عضو گوشی‌های جدید اپل هستند. رسانه‌های معتبر فناوری و یوتیوبرهای معروف، ویدیوهایی از نگاه نزدیک به سری آیفون ۱۵ منتشر کرده‌اند و هرکدام دیدگاه خود را درمورد قابلیت‌ها و تغییرات این گوشی‌ها ارائه داده‌اند.

MrWhostheboss یکی از پرطرفدارترین‌ کانال‌های حوزه‌ی فناوری در یوتیوب است که اکنون ویدیویی از نگاه نزدیک به سری آیفون ۱۵ منتشر کرده و در آن به نکات مثبت و منفی گوشی‌های جدید اپل اشاره دارد.

در ادامه ویدیویی از کانال معروف Unbox Therapy را داریم که انواع مدل‌های آیفون ۱۵ را در رنگ‌بندی‌های مختلف به‌نمایش می‌گذارد و دید بهتری از این گوشی‌ها به ما ارائه می‌دهد.

وب‌سایت مک‌رومرز نیز یکی از شناخته‌شده‌ترین منابع خبرهای مرتبط با اپل است و حالا خبرنگار این وب‌سایت ویدیویی از نگاه نزدیک به انواع مدل‌های سری آیفون ۱۵ منتشر کرده تا بیشتر با جزئیات این گوشی‌ها آشنا شویم و ببینیم غول فناوری اهل کوپرتینو امسال چه ویژگی‌های جدیدی در آیفون‌های خود ارائه داده است.

مارکز براونلی معروف به MKBHD نیز ویدیویی از نگاه اولیه به خانواده‌ی آیفون ۱۵ اپل منتشر کرده که در عنوان آن به درگاه USB C این محصولات اشاره دارد. او با سبک همیشگی خود، زیر و بم آیفون‌های جدید را به ما نشان می‌دهد و به تفاوت‌های آن‌ها نسبت‌به نسل قبل اشاره‌های مختصری دارد.

کانال معروف دیگری که ویدیو نگاه اولیه به خانواده‌ی آیفون ۱۵ را منتشر کرد، SuperSaf است که او هم به تفاوت‌های این گوشی‌ها با سری آیفون ۱۴ و همچنین امکانات جدید می‌پردازد.

وب‌سایت معتبر CNET نیز ویدیویی از نگاه نزدیک به آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پرو منتشر کرده و در آن به تغییرات مهمی مثل استفاده از درگاه USB C به‌جای درگاه لایتنینگ و همچنین مجهز شدن مدل‌های غیر پرو این گوشی‌ها به قابلیت داینامیک آیلند اشاره می‌کند.

کانال یوتیوب پرطرفدار MrMobile نیز با سبک جذاب همیشگی خود، ویدیویی از نگاه نزدیک به سری آیفون ۱۵ اپل منتشر کرده و به‌طور خلاصه به مهم‌ترین قابلیت‌های این گوشی‌ها اشاره می‌کند. ازنظر MrMobile، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سری آیفون ۱۵ استفاده از درگاه USB C است که باعث می‌شود فقط با دراختیار داشتن یک کابل، بتوانید همه‌ی لوازم الکترونیکی خود را به‌راحتی شارژ کنید؛ زیرا این استاندارد امروزه در بسیاری از محصولات فناوری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نظر شما درمورد سری آیفون ۱۵ اپل چیست؟ آیا تغییرات و بهبودهای اعمال‌شده در این گوشی‌ها، توجهتان را جلب کرده یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات