سونی «وب ۳» را به‌دست میلیاردها نفر می‌رساند

سه‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگو سونی روی ساختمان مرکزی Sony در روز آسمان صاف ساختمان شیشه ای
سونی ۳٫۵ میلیون دلار در شرکت استارتیل لبز سرمایه‌گذاری کرده است تا پروژه‌های مربوط‌ به وب ۳ را توسعه دهد.
تبلیغات

کسب‌و‌کار ارتباطات شبکه‌ی سونی از سرمایه‌گذاری ۳٫۵ میلیون دلاری در شرکت استارتیل لبز (Startale Labs) خبر می‌دهد. سونی با این سرمایه‌گذاری، خودش را به توسعه‌ی زیرساخت Web3 متعهد کرده است.

بر‌اساس بیانیه‌ی مطبوعاتی استارتیل، این شرکت می‌خواهد با حمایت سونی و بهره‌گیری از تجربه‌ی بلندمدت غول ژاپنی در حوزه‌ی ارتباطات، زیرساختی جهانی برای وب ۳ طراحی کند.

استارتیل لبز، یکی از مشارکت‌کنندگان اصلی در پروژه‌ی Astar Network، می‌خواهد وب ۳ را به‌دست میلیاردها نفر برساند. این شرکت با استفاده از بودجه‌ی جدیدش تعداد نیروهای کار را از ۱۵ به ۳۰ نفر افزایش می‌دهد و به‌طور جدی‌تر در پروژه‌ی Astar Network شرکت می‌کند.

سخت‌گیری‌های دولت آمریکا باعث شده است تا شرکت‌های حوزه‌ی بلاک‌چین به آسیا و اقیانوسیه توجه بیشتری نشان دهند. سونی، یکی از شرکت‌های آسیایی بزرگ، تعهد ویژه‌ای به توسعه‌ی وب ۳ دارد.

سونی پیش‌تر سرمایه‌گذاری‌های دیگری نیز در حوزه‌ی بلاک‌چین انجام داده بود تا جایگاهش را در بازار وب ۳ تثبیت کند. به‌موجب قرارداد جدید، رئیس کسب‌و‌کار ارتباطات شبکه‌ی سونی به‌عنوان مدیر به شرکت استارتیل لبز منتقل می‌شود. استارتیل هیچ حامی مالی دیگری به‌غیر از سونی ندارد و این نشان می‌دهد که سونی به آینده‌ی حوزه‌ی وب ۳ بسیار خوش‌بین است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات