زاکربرگ: تصمیم ایلان ماسک برای مبارزه با من جدی نیست

دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
چهره ناراحت نگران مارک زاکربرگ / Mark Zuckerberg مدیرعامل متا فیسبوک
مارک زاکربرگ می‌گوید که احتمالاً مبارزه‌ی بین او و ایلان ماسک به‌دلیل بهانه‌جویی‌های مدیرعامل تسلا هرگز برگزار نمی‌شود.
تبلیغات

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، با انتشار پست جدیدی در شبکه‌ی اجتماعی تردز گفته که زمانش رسیده است مبارزه‌ی او و ایلان ماسک را فراموش کنیم: «همه‌ی ما موافقیم که ایلان جدی نیست.» او در ادامه گفت خودداری ایلان ماسک از تأیید تاریخی دقیق برای مبارزه و پیشنهاد مبارزه‌ی تمرینی در حیاط پشتی خانه‌ی زاکربرگ به‌وضوح نشان می‌دهد مدیرعامل ایکس واقعاً قصدی برای مبارزه ندارد.

پست جدید زاکربرگ در حالی منتشر می‌شود که اسکرین‌شات چت‌های او و ایلان ماسک در روزهای اخیر بارها دست‌به‌دست شده است. در آن چت‌ها ایلان ماسک از زاکربرگ خواسته بود که هفته‌ی آینده در خانه‌ی مدیرعامل متا «مبارزه‌ای تمرینی» برگزار شود؛ اما زاکربرگ در پاسخ به ایلان ماسک گفت که اگر مبارزه‌ی MMA واقعی می‌خواهد، باید به تنهایی تمرین کند. ماسک و زاکربرگ صحت آن چت‌ها را تأیید کرده‌اند.

ایلان ماسک و مارک زاکربرگ حدوداً دو ماه پیش پذیرفتند که با یکدیگر در قفس مبارزه کنند. ایده‌ی کلی این مبارزه، سرگرم‌کننده به‌نظر می‌رسید، اما کم‌کم به کل‌کل بچگانه تبدیل شد. در این بین ایلان ماسک بارها ادعاهای عجیبی مطرح کرده که به تأیید زاکربرگ نرسیده‌اند.

مارک زاکربرگ در پست جدیدش می‌گوید که همچنان به‌طور کامل آماده‌ی مبارزه با ایلان ماسک است، اما ظاهراً ماسک با بهانه‌هایی مثل نیاز به عمل جراحی و پیشنهاد مبارزه‌ی تمرینی، نمی‌خواهد مبارزه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات