بینگ چت برای گوگل کروم و سافاری نیز منتشر می‌شود

دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
موتور جستجو مایکروسافت بینگ Microsoft Bing روی موبایل
یکی از کارکنان ارشد مایکروسافت تأیید کرده که این شرکت در حال آزمایش بینگ چت برای سایر مرورگرها است.
تبلیغات

ابزار هوش مصنوعی موتور جست‌و‌جوی بینگ که با نام Bing Chat شناخته می‌شود، از زمان انتشار عمومی با استقبال قابل‌توجهی مواجه شده است. این چت‌بات افزون‌بر موتور جست‌و‌جوی بینگ، ازطریق مرورگر مایکروسافت اج نیز قابل‌دسترس است و عملکردی مشابه ChatGPT و Google Bard از خود نشان می‌دهد.

مایکروسافت به‌موجب همکاری تجاری نزدیک با OpenAI، بینگ چت را برای اج مننتشر کرد؛ اما آن‌طور که گیزموچاینا می‌نویسد، بینگ چت برای سایر مرورگرها نظیر گوگل کروم و سافاری در دسترس قرار می‌گیرد. انتشار چت‌بات موتور جست‌و‌جوی بینگ در ماه جاری میلادی شروع خواهد شد.

گیزموچاینا می‌گوید میخائیل پاراخین، رئیس تیم تبلیغاتی و خدمات وب مایکروسافت، در توییتر تأیید کرده که آزمایش Bing Chat شروع شده است. او نگفته که کدام مرورگرها بینگ چت را دریافت می‌کنند.

مایکروسافت ازطریق انتشار بینگ چت برای سایر مرورگرها در تلاش است تعداد کاربران این سرویس را افزایش دهد. بر اساس جدیدترین آمار، اج در حال حاضر ۹٫۹۱ درصد از سهم بازار مرورگرهای دسکتاپ را در اختیار دارد و سومین مرورگر برتر دنیا است. گوگل کروم و سافاری به ترتیب با سهم ۶۶٫۰۲ درصد و ۱۲٫۷۹ درصد اول و دوم‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات