اپل درحال ساخت ابزارهای سلامت‌محور جدید از جمله مربی هوش مصنوعی است

چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اپلیکیشن Health اپل واچ اولترا
ظاهراً اپل درحال توسعه‌ی ابزارهای سلامت جدید ازجمله مربی مبتنی‌بر هوش مصنوعی، اپلیکیشن اختصاصی Health آیپد، ردیاب احساسات و غیره است.
تبلیغات

اپل همواره سعی دارد محصولات مختلفی به کاربران خود ارائه دهد که یکی از آن‌ها، خدمات بهداشتی است. اکنون طبق گزارشی جدید، این شرکت تصمیم گرفته است ابزارهای سلامت‌محور جدیدی را ارائه دهد که یکی از آن‌ها مربی مجهز به هوش مصنوعی خواهد بود. این برنامه با نام رمز Quartz شناخته می‌شود و برای استفاده از آن باید اشتراک ماهانه پرداخت کنید. ازجمله ویژگی‌های کوارتز می‌توان به ردیابی و راهنمایی درمورد سبک خواب، ورزش و عادت‌های غذایی اشاره کرد.

مربی هوش مصنوعی کوارتز اپل از داده‌های اپل واچ برای ارائه‌ی پیشنهادات منحصر‌به‌فرد و برنامه‌های آموزشی متناسب با هر کاربر استفاده می‌کند. به گزارش MSPoweruser، تیم توسعه‌دهنده‌ی سیری، تیم هوش مصنوعی و کارکنان چند واحد دیگر اپل اکنون مشغول ساخت مربی هوش مصنوعی هستند. انتظار می‌رود کوارتز سال آینده دردسترس قرار گیرد اما احتمال به‌تعویق افتادن معرفی آن نیز وجود دارد.

کاربران آیپد با دریافت iPadOS 17 که اواخر سال جاری منتشر خواهد شد، به برنامه‌ی اختصاصی Health دسترسی خواهند داشت. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد اطلاعات سلامتی خود را در صفحه‌ی بزرگ تبلت‌های اپل مشاهده کنید.

گفته می‌شود غول فناوری اهل کوپرتینو برنامه‌ی جدید سلامت خود را در رویداد WWDC ماه ژوئن معرفی خواهد کرد. علاوه‌براین انتظار داریم طی رویداد مذکور شاهد معرفی هدست واقعیت ترکیبی اپل باشیم؛ محصولی که با برنامه‌های Fitness Plus همراه خواهد بود.

بلومبرگ اعلام کرده است برنامه‌ی سلامت اپل شامل ابزارهایی برای ردیابی احساسات خواهد بود. این ویژگی با ارائه‌ی اطلاعات و راهنمایی به کاربران، حالات روحی آن‌ها را ثبت می‌کند و پاسخ برخی سؤالات را در این زمینه ارائه می‌دهد. ردیاب احساسات به کاربران اجازه می‌دهد داده‌های شخصی خود را در طول زمان مقایسه کنند و اپل امیدوار است در آینده از الگوریتم‌های جدید و داده‌های مختلف مثل گفتار، برای ارزیابی خلق‌وخوی کاربران استفاده کند. این ابزار همچنین می‌تواند ویژگی‌هایی برای کمک به افراد نزدیک‌بین ارائه دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات