هوش مصنوعی جدید ادوبی معرفی شد؛ رنگ‌آمیزی طرح‌ها به راحتی آب خوردن

جمعه ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
هوش مصنوعی مشکی نیم رخ لوگو ادوبی Adobe
جدیدترین سرویس هوش مصنوعی ادوبی می‌تواند طرح‌های دیجیتالی را در زمانی سریع رنگ کند.
تبلیغات

ادوبی با برگزاری رویدادی آنلاین سومین عضو ابزارهای خانواده‌ی Firefly را که مبتنی‌بر فناوری هوش مصنوعی مولد هستند رونمایی کرد. این ابزار هیجان‌انگیز در زمانی سریع طرح‌های رنگی مختلفی را روی تصاویر دیجیتالی اعمال می‌کند.

بر اساس گزارش سی‌نت، به‌لطف ابزار Recolor Vectors می‌توانید فایل وکتور گرافیکی نظیر لوگو، تصاویر دیجیتالی یا ماندالا را آپلود کنید. سرویس Firefly پس از دریافت فایل، چهار طرح مختلف ایجاد می‌کند که هر یک از آن‌ها دارای ترکیب اختصاصی رنگ‌ها است. پس از دریافت فایل‌های جدید می‌توانید رنگ‌ها را به سلیقه‌ی خود اصلاح کنید.

طرح ماندالا رنگی با سرویس ادوبی فایرفلای / Adobe Firefly

ادوبی اولین شرکتی نیست که ابزاری بر پایه‌ی هوش مصنوعی مولد معرفی می‌کند، اما معرفی چنین ابزارهایی از سوی این شرکت اهمیت بسیار زیادی دارد چون ادوبی جزو برترین تأمین‌کنندگان سرویس‌های نرم‌افزاری در دنیا است و کاربران حرفه‌ای پرتعدادی دارد.

ادوبی پروژه‌ی Firefly را حدوداً یک ماه پیش معرفی کرد و از آن زمان دسترسی به ابزارهای مختلف Firefly را برای تعداد بیشتری از کاربرانش امکان‌پذیر کرده است. به‌منظور استفاده از ابزارهای آزمایشی Firefly باید وارد فهرست انتظار ادوبی شوید. دو ابزار اول Firefly به شما امکان می‌دهند متن را به عکس تبدیل کنید و فرمت متن‌ها را به روش‌هایی جدید تغییر دهید.

ادوبی گفته است ابزار Recolor Vectors را در چند هفته‌ی آینده در دسترس کاربران سرویس Firefly قرار می‌دهد. کاربران می‌توانند با ارائه‌ی تصاویر نمونه از سوژه‌های مختلف مثل خودرو، کهکشان، پروانه و چراغ‌های نئونی، Recolor Vectors را برای ارائه‌ی بهترین ترکیب رنگی راهنمایی کنند. Recolor Vectors با اپلیکیشن Adobe Illustrator سازگار است.

ادوبی از هوش مصنوعی جدید برای رقابت با میدجورنی رونمایی کرد
ادوبی از هوش مصنوعی جدید برای رقابت با میدجورنی رونمایی کرد
مطالعه '4

ادوبی می‌گوید سرویس Firefly بر پایه‌ی تصاویر اختصاصی این شرکت و محتواهای مجوزدار تعلیم داده شده است و به همین دلیل کسب‌و‌کارها نباید نگران نقض کپی‌رایت باشند. ادوبی تلاش کرده است از سوگیری هوش مصنوعی Firefly و تولید محتواهای مشکل‌ساز در زمینه‌ی مسائل جنسی و خشونت جلوگیری کند.

ادوبی روزانه ده‌ها هزار نفر را به فهرست کاربران نسخه‌ی آزمایشی Firefly اضافه می‌کند و به‌زودی تمامی کسانی که در فهرست انتظار ثبت‌نام کرده‌اند، به Firefly دسترسی خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات