به‌روزرسانی بزرگ بینگ جدید به‌‌همراه رفع برخی محدودیت‌ها، به‌زودی از راه می‌رسد

چهارشنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگو بینگ جدید
مایکروسافت قصد دارد طی روزهای آینده، ارتقای مهمی روی چت‌بات هوش مصنوعی بینگ جدید اعمال کند و محدودیت‌های کنونی آن را نیز کاهش دهد.
تبلیغات

مایکروسافت اواخر هفته‌ی قبل اعلام کرد با اعمال محدودیت در هوش مصنوعی بینگ جدید، هرکاربر روزانه فقط می‌تواند ۵۰ سؤال از آن بپرسد و علاوه‌براین تعداد سؤالات درباره‌ی هر موضوع به پنج مورد محدود شد. این شرکت اکنون می‌گوید محدودیت‌های اخیر را کمی کاهش خواهد داد.

غول فناوری اهل ردموند با انتشار پستی وبلاگی گفت:

ما تصمیم داریم امکان چت‌های طولانی‌تر را به بینگ جدید بازگردانیم و به‌سختی در تلاش هستیم تا بهترین راهکار را برای انجام مسئولانه‌ی این‌کار انتخابل کنیم. اولین گام ما این است که تعداد درخواست‌ها در هرجلسه‌ی چت با هوش مصنوعی بینگ از ۵ مورد به ۶ مورد افزایش یابد و تعداد کل سؤالات روزانه‌ی هر کاربر از این چت‌بات از ۵۰ به ۶۰ مورد افزایش خواهد یافت. داده‌های ما نشان می‌دهد این تعداد سؤال درهر روز، نیاز اکثر کاربران را رفع می‌کند. هدف ما این است به‌مرور محدودیت‌ها را کاهش دهیم و به‌زودی سقف تعداد سؤالات روزانه از بینگ جدید به ۱۰۰ عدد افزایش خواهد یافت.
- مایکروسافت

در بخش دیگری از پست وبلاگی مایکروسافت نوشته شده است که جستجوی‌های عادی در بینگ به‌عنوان درخواست‌های چت‌بات محاسبه نخواهند شد.

به‌نوشته‌ی Neowin، مایکروسافت همچنین تأیید کرده است ویژگی جدید هوش مصنوعی بینگ به کاربران اجازه خواهد داد حالت‌های مختلفی را برای پاسخ‌های این چت‌بات انتخاب کنند:

ما قصد داریم گزینه‌ی دیگری را آزمایش کنیم که به شما اجازه می‌دهد لحن گفتار بینگ جدید را تنظیم کنید. به‌عنوان مثال یکی از این حالت‌ها بیشتر روی ارائه‌ی پاسخ‌های کوتاه تمرکز دارد و حالت خلاقانه، پاسخ‌هایی طولانی‌تر ارائه خواهد داد. هدف این است کاربران بتوانند کنترل بیشتری روی رفتار چت‌بات داشته باشند و نیازهای آن‌ها به‌بهترین حالت ممکن برآورده شود.
- مایکروسافت

میخائیل پاراخین، رئیس تبلیغات و خدمات تحت‌وب مایکروسافت در حساب توییتر خود اعلام کرد روز پنج‌شنبه به‌روزرسانی بزرگی روی بینگ جدید اعمال خواهد شد.

ظاهراً سازنده‌ی ویندوز به‌طور آهسته و پیوسته درحال ارتقای پاسخ‌های چت‌بات هوش مصنوعی بینگ است تا بتواند‌ آن را به ابزاری مفید و کاربردی تبدیل کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات