نسخه پولی ChatGPT با عملکرد سریع‌تر و قیمت ماهانه ۲۰ دلار معرفی شد

پنج‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
ربات چت جی پی تی ساخت Open AI
نسخه‌ی اشتراکی ChatGPT سرعت بالاتری نسبت‌به نسخه‌ی رایگان دارد و قابلیت‌های جدید را زودتر دریافت می‌کند.
تبلیغات

شرکت OpenAI نسخه‌ی جدیدی از چت‌بات هوشمند ChatGPT را معرفی کرده است که ماهانه ۲۰ دلار هزینه دارد. با تهیه‌ی این سرویس، دسترسی شما به ChatGPT با اولویت بالاتری انجام می‌شود. وقتی حجم استفاده از ChatGPT افزایش پیدا می‌کند، کاربران نسخه‌ی رایگان برای کار با این چت‌بات باید منتظر بمانند، اما کاربران نسخه‌ی پلاس بدون مشکل به استفاده از چت جی پی تی ادامه خواهند داد. نسخه‌ی پلاس ChatGPT سریع‌تر از نسخه‌ی رایگان به سؤالات پاسخ می‌دهد و زودتر به قابلیت‌های جدید مجهز می‌شود.

OpenAI می‌گوید دعوت‌نامه‌ی سرویس ChatGPT Plus را در هفته‌های پیش رو برای کاربران ساکن در آمریکا ارسال می‌کند. این سرویس در آینده برای کشورهای دیگر نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

هفته‌ی گذشته در شبکه‌های اجتماعی گفته شد که OpenAI به دنبال معرفی مدل پلاس یا پرو ChatGPT با قیمت ماهانه ۴۲ دلار است. این قیمت برای افرادی که استفاده‌ی کاری از ChatGPT ندارند بسیار غیرمنطقی بود. با این‌حال قیمت ۲۰ دلاری باعث می‌شود تعداد بیشتری از کاربران به ChatGPT Plus دسترسی پیدا کنند.

هزینه‌ی ۲۰ دلاری ChatGPT Plus می‌تواند استاندارد جدیدی برای قیمت‌گذاری چت‌بات‌های هوش مصنوعی تعیین کند. بدون شک در آینده‌ای نه‌چندان دور چت‌بات‌های دیگری نیز خواهیم دید.

ChatGPT فعلا نسخه‌ی رایگان نیز دارد و به چت‌باتی‌ کاملا پولی تبدیل نمی‌شود. OpenAI می‌گوید دسترسی رایگان به این چت‌بات همچنان امکان‌پذیر خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات