تماشا کنید: عملکرد اعجاب‌انگیز هوش مصنوعی TrueSync در تغییر دیالوگ فیلم‌های سینمایی

سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
یک مرد در حال کار با مانیتور و ویرایش فیلم
ابزار هوش مصنوعی TrueSync به سادگی دیالوگ فیلم‌های سینمایی را تغییر می‌دهد تا انقلابی در صنعت فیلم‌سازی ایجاد شود.
تبلیغات

شرکت Flawless AI که مقر مرکزی‌اش در لندن قرار دارد و در حوزه‌ی هوش مصنوعی فعالیت می‌کند، ابزاری هیجان‌انگیز برای تغییر دیالوگ فیلم‌ و سریال با عملکردی کم‌نقص توسعه داده است. ابزار جدید Flawless AI مبتنی‌بر سیستم‌های هوش مصنوعی مولد است و به ادعای این شرکت «انقلابی در فیلم‌سازی» به‌همراه می‌آورد.

به گزارش زومیت، ابزار TrueSync که پیش‌تر جایزه‌ی «بهترین نوآوری سال» را از مجله‌ی تایم دریافت کرده، می‌تواند درجه‌ی سنی فیلم‌ها را نیز تغییر دهد. در ویدیوی زیر که مربوط‌به فیلم Fall است، می‌بینید که TrueSync چگونه افزون‌بر ثابت کردن حرکت لب‌ها می‌تواند حتی کلمات را تغییر دهد. به‌لطف TrueSync می‌توان به سادگی دیالوگ فیلم‌ها را تغییر داد.

Flawless AI می‌گوید مزیت ویژه‌ی ابزار جدیدش، اعمال تغییرات بصری پس از تولید فیلم است. با این کار نه‌تنها در زمان بلکه در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

Flawless AI پروژه‌ی فیلم Fall را با موفقیت انجام داد و احتمالا در آینده روی فیلم‌های دیگری نیز کار خواهد کرد. به‌لطف ابزار TrueSync، درجه‌ی سنی فیلم Fall به PG-13 تغییر کرد تا افراد بیشتری توانایی تماشای آن را داشته باشند.

هوش مصنوعی مقوله‌ی جدیدی نیست، اما از سال گذشته با توسعه‌ی ابزارهایی مثل DALL-E و ChatGPT به شیوه‌ی گسترده‌تری در مرکز توجه قرار گرفته است. دلیل اصلی این است که ابزارهای موردبحث به‌صورت عمومی در دسترس قرار دارند و مردم عادی نیز می‌توانند به سادگی از آن‌ها استفاده کنند.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی پیشرفت‌های هوش مصنوعی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات