تصاویر شارژر ۲۴۰ واتی ریلمی در دنیای واقعی رؤیت شد

دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
صفحه شارژ گوشی های شیائومی
ظاهراً ریلمی تصمیم دارد به‌زودی فناوری شارژ فوق‌سریع ۲۴۰ واتی خود را به‌طور رسمی معرفی کند. گفته می‌شود GT Neo 5 با این شارژر عرضه خواهد شد.
تبلیغات

براساس گزارش‌ها، انتظار داریم ریلمی به‌زودی از گوشی هوشمند GT Neo 5 رونمایی کند. گفته می‌شود این محصول اولین گوشی مجهز به شارژ فوق‌سریع ۲۴۰ وات خواهد بود. فناوری این شارژر در تاریخ پنجم ژانویه (۱۵ دی ۱۴۰۱) معرفی خواهد شد و اکنون تصاویر آن در دنیای واقعی دردسترس قرار گرفته است.

شارژر ۲۴۰ واتی ریلمی با شناسه مدل VCKCJACH شناخته می‌شود و احتمالاً با نام تجاری SuperVOOC روانه‌ی بازار خواهد شد. خروجی این شارژر ۲۰ ولت ۱۲ آمپر است.

شارز ۲۴۰ واتی ریلمی
شارز ۲۴۰ واتی ریلمی

نام SuperVOOC به‌طور کلی به اوپو تعلق دارد اما این برند فرایند تحقیق‌وتوسعه‌ی مربوط به فناوری شارژ سریع خود را با همکاری ریلمی انجام داده است، بنابراین منطقی به‌نطر می‌رسد که ریلمی از همان شارژر در محصولات خود استفاده کند. هنوز نمی‌دانیم این برند چینی از نام تجاری جدیدی برای شارژ فوق‌سریع خود استفاده خواهد کرد یا خیر. ازطرف دیگر، برخی منابع فاش کرده‌اند که نسخه‌ی ضعیف‌تر GT Neo 5 نیز با شارژر ۱۵۰ وات روانه‌ی بازار خواهد شد.

به گزارش GSMArena، ریلمی GT Neo 5 از باتری دوسلولی بهره خواهد برد که امکان توزیع شارژ بیشتر با امنیت بالاتر را فراهم می‌کند. شایان‌ذکر است برق ۲۰ ولت ۱۲ آمپر خارج‌شده از شارژر ۲۴۰ واتی این شرکت با عملکرد ۱۲ ولت ۲۴ آمپر به گوشی انتقال داده می‌شود.

پیش‌از این در فوریه‌ی ۲۰۲۲ نسخه‌ی نمایشی شارژر ۲۴۰ واتی ریلمی را در MWC بارسلونا دیده بودیم و به‌زودی شاهد رونمایی رسمی از آن خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات