رندر محصولات جدید لنوو در نمایشگاه CES 2023 فاش شد

شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
دستگاه های فاش شده لنوو برای نمایشگاه CES 2023
رندرهای فاش‌شده نشان می‌دهند لنوو در مراسم CES 2023 از گوشی و تبلت و لپ تاپ‌های جدیدی رونمایی می‌کند. یکی از این لپ‌ تاپ‌ها دو نمایشگر دارد.
تبلیغات

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، لنوو هفته‌ی بسیار شلوغی در پیش دارد. این شرکت چینی در روزهای آینده کنفرانسی مطبوعاتی در نمایشگاه CES 2023 برگزار می‌کند تا جدیدترین دستاوردهای خود را در حوزه‌ی موبایل، تبلت و لپ تاپ به‌نمایش بگذارد.

ایوان بلس، افشاگر معروف، رندرها و جزئیات اولیه‌ی محصولات جدید لنوو را فاش کرده است. یکی از جذاب‌ترین محصولات جدید،‌ گوشی هوشمندی به نام Lenovo ThinkPhone است که طراحی‌اش تا حد زیادی ما را یاد لپ تاپ‌های سری ThinkPad می‌اندازد. در حال حاضر مشخصات این گوشی را نمی‌دانیم اما شکی نداریم که با پردازنده‌ی پرقدرت Snapdragon 8 Gen 2 تولید می‌شود.

لنوو تینک فون Lenovo ThinkPhone از نمای پشت و جلو

به گزارش GSMArena، لنوو روی تبلت جدیدی به نام Lenovo Tab Extreme نیز کار می‌کند. این تبلت لنوو رده‌بالا پردازنده‌ی Dimensity 9000 و نمایشگری با وضوح ۳٬۰۰۰ در ۱٬۸۷۶ خواهد داشت و از قلم لمسی و کیبورد آهنربایی پشتیبانی خواهد کرد.

تبلت رده بالای لنوو در رندر غیررسمی

سومین محصول، کتاب‌خوان لنوو است که با نام Lenovo SmartPaper شناخته می‌شود. این دستگاه بسیار مشابه تبلت Yoga Paper است که از نمایشگر جوهر الکترونیک استفاده و از قلم لمسی Wacom پشتیبانی می‌کند. Yoga Paper مبتنی‌بر اندروید بود و احتمالا SmartPaper نیز از همین سیستم‌عامل استفاده می‌کند.

کتاب خوان لنوو اسمارت پیپر از نمای جلو با قلم رندر فاش شده

یکی دیگر از محصولات بسیار جالب لنوو، لپ تاپ Yoga 9i 13 است که نمایشگر ۱۳ اینچ دارد و در دسته‌ی لپ تاپ‌های تاشدنی قرار می‌گیرد. این لپ تاپ مشابه ThinkPad X1 Fold است، اما برخلاف آن دو نمایشگر مجزا دارد. پیش‌بینی می‌کنیم Yoga 9i 13 با قیمت پایین‌تری عرضه شود.

لپ تاپ تاشدنی ۲۰۲۳ یوگا لنوو

لنوو افزون‌بر این موارد روی محصولات دیگری مثل وب‌کم 4K و لپ تاپ گیمینگ نیز کار می‌کند. یکی از لپ تاپ‌های جدید، مدل ۱۶٫۸ اینچ Legion 7i Pro خواهد بود.

لپ تاپ Lenovo Legion 7i Pro رندر فاش شد

تمامی محصولات جدید لنوو در روزهای آینده به‌صورت رسمی رونمایی می‌شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

تبلیغات