تعداد اپلیکیشن‌های ویندوز 8 به شکل شگفت‌انگیزی رو به افزایش است

دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
تنها دو ماه از راه اندازی رسمی فروشگاه اپلیکیشن‌های ویندوز 8 می‌گذرد و در این فاصله زمانی کوتاه این فروشگاه توانسته 36 هزار اپلیکیشن را در خود جای دهد. تولید و توسعه این تعداد اپلیکیشن در فاصله زمانی کوتاه دو ماهه خارق‌العاده است و موفقیت بزرگی به شمار می‌رود، اما کیفیت نرم‌افزارهای ارائه شده در ویندوز استور مایکروسافت به چه میزان است؟
تبلیغات

بازی‌ها و نرم‌افزارها معمولی مانند پرندگان خشمگین به سرعت وارد فروشگاه ویندوز شدند اما هنوز نرم افزارهای رسمی و محبوبی همچون فیس بوک و یوتیوب برای ویندوز 8 عرضه نشده‌اند و در عوض صدها نرم‌افزار غیررسمی برای اتصال به این شبکه‌های اجتماعی منتشر شده‌اند.

مشکل بعدی فروشگاه ویندوز، دشواری در یافتن نرم افزارهای مفید و ارزشمند از بین انبوهی از نرم‌افزارهای مختلف است، به عنوان مثال اگر بخواهید یک اپلیکیشن مناسب برای اتصال به فیس بوک پیدا کنید، زمانی که عبارت Facebook را در کادر جستجوی فروشگاه وارد می‌نمایید، با لیست بلند بالایی از اپلکیشن‌ها روبرو می‌شوید که اکثر آنها نیز امتیاز 4 یا 5 ستاره را از کاربران دریافت کرده‌اند، اما کدامیک بهتر است؟

البته فروشگاه ویندوز تازه در ابتدای راه است و هنوز نیاز به بهبودهای بسیاری دارد، همه باید امیدوار باشیم که مایکروسافت طی ماه‌های آینده دستی به سر روی فروشگاه خود خواهد کشید و انتخاب نرم‌افزارهای مناسب را برای کاربران ساده‌تر خواهد کرد. به نظر می‌رسد فعلا تمرکز مایکروسافت برروی کمیت نرم‌افزارهاست و کمتر به کیفیت بها داده می‌شود. نظر شما در این رابطه چیست؟ اگر از ویندوز 8 استفاده می‌کنید کیفیت نرم‌افزارهای اختصاصی این سیستم‌عامل را چطور ارزیابی می‌کنید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات