سامسونگ با کسب ۴۶ عنوان، جوایز نوآوری CES 2023 را درو کرد

جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ با انتشار پست وبلاگی، از کسب جوایز متعدد نوآوری CES ۲۰۲۳ خبر داد. این جایزه‌ها به طراحی‌ها و مهندسی‌های برجسته در دسته‌بندی‌های مختلف محصولات فناوری مصرفی اعطا می‌شود.
تبلیغات

سامسونگ برای ۴۶ محصول و خدمات خود، جایزه‌های نوآوری CES ۲۰۲۳ را درو کرد که سه‌مورد از آن‌ها ازطرف انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA) به‌عنوان بهترین برندگان نوآوری، معرفی شد. غول فناوری کره‌ی جنوبی درنتیجه‌ی سرمایه‌گذاری در اجرای ایده‌های جسورانه و همچنین استفاده از مواد پایدار، با تأکید بیشتر بر افزایش بهره‌وری انرژی و بازیافت مسئولانه‌، در بخش‌های مختلفی مورد تقدیر قرار گرفت. این شرکت همچنین به‌دلیل تلاش در جهت کاهش ردپای کربن در اقتصادهای بزرگی مثل چین، اروپا و ایالات‌متحده و به‌لطف استفاده ۱۰۰ درصدی از انرژی‌های تجدیدپذیر در همه‌ی تأسیسات خود در این نواحی، افتخارات دیگری کسب کرد.

ازجمله افتخارات مهم سامسونگ می‌توان به تراشه‌ی امنیتی S3B512C اشاره کرد که به‌دلیل قابلیت‌های امنیتی پیشرفته‌اش مثل حسگر اثرانگشت یک‌پارچه، عنصر امنیتی (SE) و پردازنده‌ی امن (SP)، بهترین جایگاه را در رده‌ی امنیت سایبری و حفظ حریم‌خصوصی تراشه‌ها به‌دست آورد.

به گزارش SamMobile، گلکسی زد فلیپ ۴، گلکسی زد فولد ۴ و نسخه‌ی سفارشی این گوشی در دسته‌های تصویربرداری دیجیتال و عکاسی و همچنین دستگاه‌ها و لوازم‌جانبی موبایل به‌عنوان برنده شناخته شدند. این محصولات به‌دلیل بهره‌گرفتن از طراحی نوآورانه، حالت FlexCam و امکانات جذاب دیگرشان، انتخاب شدند. سری گلکسی واچ ۵ سامسونگ نیز به‌دلیل دوام بالاتر، ردیابی سلامت پیشرفته، قابلیت‌های مبتنی‌بر موقعیت‌یاب جغرافیایی (GPS)، باتری بادوام و حسگر زیستی فعال پیشگامانه، در دسته‌بندی سلامت و دیجیتال و فناوری‌های پوشیدنی، مورد تقدیر قرار گرفت.

SmartThings Energy سامسونگ نیز جایزه‌ی بخش نرم‌افزار و برنامه‌های موبایل را به‌دلیل ارائه‌ی ویژگی‌هایی مثل استفاده‌ی هوشمنداته از فناوری‌های دستگاه‌های متصل‌به‌هم و کمک به کاهش مصرف انرژی خانه در محصولات هوشمند خانگی دریافت کرد. حسگر دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ISOCELL HP3 این شرکت نیز در رده‌ی تصویربرداری و عکاسی دیجیتال، جایزه‌ی افتخاری دریافت کرد. این دوربین بین دوربین‌های موبایلی از کوچک‌ترین فناوری پیکسل و وضوح بالای ۲۰۰ مگاپیکسلی برای ارائه‌ی دقیق‌ترین جزئیات در تصاویر بهره می‌برد.

برای مشاهده‌ی فهرست کامل جوایز و افتخاراتی که سامسونگ در بخش‌های مختلف نوآوری CES 2023 دریافت کرده است، به این پیوند مراجعه کنید. CES تأثیرگذارترین رویداد فناوری جهان است و سال ۲۰۲۳ در روز‌های ۵ تا ۸ ژانویه (۱۵ تا ۱۸ دی ۱۴۰۱) در لاس‌وگاس نوادا با تمرکز بر پایداری برگزار خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات