گوگل با عدم‌ نمایش محتوای غیراصل، نتایج جست‌وجوی خود را بهبود می‌بخشد

شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
گوگل تصمیم دارد به‌منظور ارتقای کیفیت نتایج جست‌وجوی خود، از نشان دادن محتوی غیراصل جلوگیری کند.
تبلیغات

گوگل درحال معرفی به‌روزرسانی جدیدی است که هدف آن، نمایش نتایج اصلی سازندگان محتوا است. این شرکت در پستی وبلاگی اعلام کرد که مشاهده‌ی محتوای غیراصل و تبلیغاتی برای کاربران ناامیدکننده است.

غول جست‌وجوی اینترنت همچنین قصد دارد با تلاش بیشتر برای بهبود نتایج جست‌وجو، از افراد و شرکت‌هایی که محتوای اصلی تولید می‌کنند حمایت کند.

به‌روزرسانی جدید گوگل به حذف محتوای فاقد کیفیت و اعتبار، به‌ویژه در موضوعات مرتبط با آموزش آنلاین، فناوری، خرید و هنر و سرگرمی کمک می‌کند. این آپدیت درواقع «به‌روزرسانی محتوای مفید» نامیده شده است زیرا گوگل با ارائه‌ی آن اطمینان حاصل می‌کند که کاربران، محتوایی متناسب با نیازهای خود دریافت خواهند کرد.

غول فناوری مستقر در مانتین‌ویو با ذکر مثالی از نقدهای فیلم و چگونگی اغراق در آن‌ها توضیحات بیشتری درمورد به‌روزرسانی موتور جست‌وجوی خود ارائه داد. این شرکت می‌گوید تغییرات جدید، نتایج بیشتری را با اطلاعات منحصر‌به‌فرد و معتبر دراختیار کاربران قرار می‌دهد و بنابراین احتمال خواندن مطالبی که قبلاً آن‌ها را ندیده‌اید، بیشتر خواهد شد.

به گزارش Neowin، گوگل همچنین تصمیم دارد با ارائه‌ی نظرات نوشته‌شده ازطرف کارشناسان، قابلیت بررسی محصول خود را بهبود بخشد. این ویژگی در ماه مارس سال جاری ارائه شد و تمرکز آن روی جلب‌نظر افرادی است که واقعاً از محصول موردنظر استفاده کرده‌اند و می‌توانند دیدگاه واقعی خود را درمورد معایب، مزایا و مشخصات و کارکرد آن محصول ارائه دهند. این شرکت اظهار داشت که به‌روزرسانی محتوا از هفته‌ی آینده برای کاربران انگلیسی‌زبان سرتاسر جهان دردسترس قرار خواهد گرفت و طی هفته‌های بعد از آن اطلاعیه‌های بیشتری درمورد بهبود ویژگی بررسی محصول خود ارائه خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات