اپل در حال آماده‌‌کردن رویداد ازپیش‌ضبط‌شده معرفی سری آیفون 14 و اپل واچ سری 8 است

دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مارگ گورمن از بلومبرگ می‌گوید اپل در حال آماده‌سازی رویداد ازپیش‌ضبط‌شده‌ی ماه سپتامبر است که در آن، سری آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸ را رسماً رونمایی خواهد کرد.
تبلیغات

مارگ گورمن در جدیدترین نسخه‌ی خبرنامه‌ی Power On خود می‌نویسد رویداد بعدی اپل که انتظار می‌رود در ماه سپتامبر برگزار شود، هم‌اکنون در دست تولید قرار دارد و این یعنی غول فناوری مستقر در کوپرتینو در حال برنامه‌ریزی رویداد مجازی و ازپیش‌ضبط‌شده‌ی دیگری است.

شاید برخی امیداور باشند که اپل امسال رویداد معرفی سری آیفون ۱۴ و اپل واچ سری ۸ را به‌صورت حضوری برگزار کند؛ اما به‌نظر می‌رسد چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. این شرکت رویداد WWDC را در ماه ژوئن عمدتاً به‌طورمجازی برگزار کرد؛ ولی جمعیت محدودی هم در محوطه‌ی اپل‌پارک حضور داشتند تا سخنرانی ازپیش‌ضبط‌شده‌ را تماشا کنند و با محصولات جدید وقت بگذرانند.

گورمن می‌گوید شاید اپل در پاییز امسال دو رویداد مشابه مراسم‌های چند سال گذشته برگزار کند. MacRumors می‌نویسد رویداد سپتامبر این شرکت روی آیفون و اپل واچ جدید متمرکز خواهد بود؛ درحالی‌که مراسم دوم که برای ماه اکتبر برنامه‌ریزی شده است، به مک‌ و آیپدهای جدید مربوط خواهد بود.

اپل فهرستی بلندبالایی از محصولات جدیدی دارد که آن‌ها را در پاییز امسال معرفی خواهد کرد؛ بنابراین، جای تعجب نیست که در ماه‌های آینده، شاهد برگزاری دو رویداد از این شرکت باشیم. اپل درکنار سری جدید آیفون و اپل واچ، قصد دارد آیپد پرو جدید و نسل دوم ایرپاد پرو و محصولات دیگر را رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات