اپل احتمالاً تا سال ۲۰۲۴ چند ابزار هوشمند خانگی شامل دستگاه ترکیبی هوم‌پاد، Apple TV و دوربین عرضه می‌کند

دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گفته می‌شود اپل قصد دارد تا سال ۲۰۲۴ چندین دستگاه خانگی شامل یک هوم‌پاد پیشرفته‌ی جدید و یک هوم‌پاد مینی به‌روزشده معرفی کند.
تبلیغات

مارک گورمن می‌گوید اپل احتمالاً در حال آماده‌سازی یک هوم‌پاد پیشرفته‌ی جدید، یک هوم‌پاد مینی به‌روزشده و همچنین دو دستگاه خانگی دیگر است که می‌توانند در اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی شوند.

به گزارش 9to5mac، گورمن می‌گوید اپل «حداقل چهار دستگاه خانه هوشمند جدید در آزمایشگاه‌های خود دارد، اما همه آن‌ها معرفی نخواهند شد». درحال‌حاضر، به نظر می‌رسد یک هوم‌پاد رده بالای جدید در راه است.

همان‌طورکه قبلاً توسط روزنامه‌نگار مذکور گزارش شده بود، این هوم‌پاد جدید که با کد B620 شناخته می‌شود، همان تراشه S8 اپل واچ سری ۸ آینده را دارد و از نظر اندازه و عملکرد صوتی به جای نسخه‌ مینی، به هوم‌پاد اصلی نزدیک‌تر خواهد بود. اما اطلاعات جدید وی به تلاش اپل برای تولید HomePod mini به‌روزشده اشاره می‌کند. البته هنوز مشخص نیست که چه ویژگی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شوند. شاید کوپرتینویی‌ها به ارتقای دستگاه‌های خود به بلوتوث ۵.۲ فکر می‌کنند، زیرا کدک صوتی مهمی به‌تازگی دردسترس قرار گرفته است.

گورمن در خبرنامه‌ی خود اینگونه درباره دو دستگاهی که احتمالاً به بازار خواهند رسید می‌نویسد:

دستگاهی برای آشپزخانه که ترکیبی از آیپد و بلندگو است.دستگاهی برای اتاق نشیمن که ترکیبی از Apple TV، دوربین و هوم‌پاد است.

او معتقد است که یکی از این محصولات در پایان سال آینده یا اوایل سال ۲۰۲۴ عرضه خواهد شد. هر دو محصول مطمئناً با گزینه‌های آمازون مانند Amazon Echo و Amazon Show رقابت خواهند کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات