نقشه گوگل‌، در کمتر از یک روز به محبوب‌ترین اپلیکیشن رایگان فروشگاه اپل تبدیل شد

پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
بلاخره امروز نقشه گوگل برای iOS منتشر شد و علاقمندان به این اپلیکیشن را قادر ساخت به‌راحتی آن را از فروشگاه اپل بصورت مجانی دریافت کنند. حالا تنها چند ساعت پس از انتشار گوگل مپز، این اپلیکیشن در صدر محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های رایگان فروشگاه اپل قرار گرفته است.
تبلیغات

گوگل‌مپز برای قرار گرفتن در صدر محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های رایگان فروشگاه اپل، نیاز به زمان زیادی نداشت. در حالیکه که گوگل‌مپز، ساعات اولیه امروز به آیتونز بازگشت، در حال حاضر و تنها بعد از چند ساعت در صدر لیست محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های رایگان قرار گرفته است. علاوه بر این تنها در طول همین مدت نزدیک به ۸۰۰۰ کاربر درباره این اپلیکیشن، در آیتونز نظر داده‌ و تقریباً همه آن‌ها به گوگل‌مپز رتبه ۵ ستاره داده‌اند.

گوگل‌مپز، با معرفی iOS6، از سیستم‌عامل موبایل اپل خارج شده بود. اپل در iOS6، اپلیکیشن نقشه خود را جایگزین نقشه گوگل کرد و آن را به‌عنوان اپلیکیشن مسیریابی پیش‌فرض فعال کرد. اما به‌دنبال شکایت کاربران از مسیرهای اشتباه، عکس‌های معیوب و موقعیت‌های نادرست در نقشه اپل، مشخص شد که معرفی این اپلیکیشن به این صورت کاری اشتباه بوده است.

به‌دنبال این اتفاقات اپل مجبور به پذیرش اشتباه خود و عذرخواهی از کاربران شد و به آن‌ها توصیه کرد فعلاً از اپلیکیشن‌های جایگزین استفاده کنند. براساس گزارش‌های منتشر شده، اسکات فورستال، مدیر بخش نرم‌افزارهای iOS نیز به دلیل امضاء نکردن نامه عذرخواهی از این شرکت اخراج شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات