تیم کوک مشکلات نقشه iOS 6 را پذیرفت و اپلیکیشن‌های جایگزین را پیشنهاد کرد

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
هفته گذشته اپل به دلیل مشکلات سرویس نقشه این شرکت در iOS 6، به شدت زیر باران گلوله انتقادات و شکایات مردم قرار گرفت و حالا مدیرعامل این شرکت، تیم کوک یک نامه عمومی منتشر نموده و در آن از مردم عذرخواهی نموده و اعلام کرده که نرم‌افزار جدید، نتوانسته استانداردهای بالای اپل را پوشش دهد اما شرکت تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آن بکار گرفته است.
تبلیغات

تیم کوک بخش بزرگی از نامه خود را به پیشنهاد دادن نرم‌افزارهای جایگزین نقشه اختصاص داده و گفته که در فاصله‌ای که ما در حال رفع مشکلات سرویس نقشه خود هستیم شما از این‌ نرم‌افزارها استفاده نمایید. در بین نقشه‌های پیشنهاد شده: Bing, Waze, Mapquest در کنار Google و Nokia به چشم می‌خورند.

کوک همچنین در نامه خود نوشته: ما تمام تلاش خود را برای بهبود سرویس نقشه به کار می‌گیریم. او همچنین گفت: ۱۰۰ میلیون کاربر iOS 6 می‌توانند در بهبود سرویس نقشه موثر بوده و با ابراز نظرات خود در ما را یاری کنند.

این موضوع تقریبا بی‌سابقه است که مدیرعامل یک شرکت بزرگ همچون اپل، بخواهد رسما سرویس‌های مشابه سرویس خود را به کاربران توصیه کند. همچنین این اولین بار است که اپل به این سرعت اشتباه خود را قبول می‌کند. در سال ۲۰۰۷ استیو جابز نیز یک نامه عمومی منتشر کرد و به خاطر کاهش قیمت آیفون در کمتر از ۳ ماه از ورود این تلفن به بازار معذرت خواهی کرد و به مشتریان آیفون یک کیس آیفون هدیه داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات