مردم در سال 2012 چه عباراتی را بیشتر جستجو کردند؟

پنج‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
شاید در دنیای مدرن امروزی تنها، افرادی که در غار زندگی می‌کنند از گوگل استفاده نکنند. موتورهای جستجو که در راس آنها گوگل قرار دارد، دسترسی به اطلاعات را بسیار آسان کرده‌اند و انسان به راحتی و تنها با فشار دادن چند دکمه می‌تواند پاسخ پرسش مورد نظر خود را بین میلیاردها مقاله و مطلب جستجو کند. گوگل همه ساله گزارش کاملی از عبارات بیشتر جستجو شده را به صورت دسته بندی شده براساس موضوعات و مناطق مختلف جهان منتشر می‌کند، خلاصه گزارش امسال را در ادامه مطلب مشاهده کنید.
تبلیغات

گوگل همه ساله گزارش مربوط به عبارت بیشتر جستجو شده در سال را در قالب گزارشی تحت عنوان Zeitgeist منتشر می‌کند، وب سایت Zeitgeist 2012 نیز چند روزی است که بالا آمده و با مراجعه به آن می‌توانید گزارش کاملی از عبارت جستجو شده در سال 2012 را مشاهده کنید.

گوگل در سال 2012 میزبان بیش از 1.2 تریلیون جستجو از 146 کشور دنیا بوده است.

بیشترین عبارت جستجو شده در سال 2012 مربوط به هنرمند امریکایی Whitney Houston است که در فوریه امسال فوت کرد. پس از آن Gangnam Style موسیقی پاپ کره‌ای، طوفان سندی، آیپد 3 و بازی محبوب بلیزارد، دیابلو در جایگاه دوم تا پنجم محبوب‌ترین عبارات جستجو شده قرار دارند:

برترین ورزشکاران جستجو شده:

برترین فیلم‌های جستجو شده:

هنرمندانی که بیشتر جستجو شده‌اند:

و در نهایت گجت‌های که بیشتر جستجو شده‌اند:

برای مشاهده جزئیات کامل در مورد عباراتی که در شاخه‌های مختلف بیشترین جستجو را داشته‌اند به وب سایت zeitgeist 2012 مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات